Equa bank hlásí 400 tisíc klientů, jednoduché a moderní digitální služby klienty táhnou

Equa bank
Equa bank

Praha, 31. července 2019 – Počet klientů Equa bank překonal hranici 400 tisíc. V meziročním srovnání se jedná o 17 % nárůst. Téměř tři čtvrtiny klientů přitom využívají Equa bank aktivně. Klienti u Equa bank oceňují především jednoduché a moderní on-line bankovnictví, bezplatné základní služby a produkty, výhodné úrokové sazby, cenovou transparentnost a klientský přístup. Za ten banka získala první místo v kategorii Banka zákazníků v soutěži Banka roku™ 2018.

Nárůst klientů i zaměření se na moderní technologie

„Equa bank patří dlouhodobě v získávání nových klientů k nejúspěšnějším bankám na českém trhu. Počet našich klientů stále roste dvouciferným tempem, což není běžné. Klienti mají zájem především o jednoduché a moderní digitální produkty a služby. Největší zájem je tradičně o naše běžné účty a spotřebitelské půjčky. Hitem poslední doby je také naše mobilní bankovnictví, které dnes již využívá každý třetí klient, což je o čtvrtinu více, než před rokem,“ říká Jakub Pavel, ředitel retailového bankovnictví Equa bank.

Equa bank posiluje i ve firemním bankovnictví

Equa bank se daří také ve firemním bankovnictví. Počet klientů tohoto segmentu se meziročně zvýšil o 20 %. „Také v oblasti firemního bankovnictví neustále posilujeme naši pozici. S tím, jak roste počet technologicky vyspělých firem, roste také potřeba moderních, flexibilních produktů a služeb ve firemním bankovnictví. Zároveň klienti vyžadují individuální přístup a rychlé řešení jejich potřeb, což jsou principy, na kterých v Equa bank stavíme a narůstající zájem klientů o naše služby je důkazem, že naši práci děláme dobře,“ uzavřel Luboš Janoušek, ředitel firemního bankovnictví Equa bank.

Tabulka nárůstu počtu klientů Equa bank:

Nárůst počtu klientů Equa Bank 2019
Nárůst počtu klientů Equa Bank 2019

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.