MONETA Money Bank představí během podzimu nové televizní spoty ke svým kampaním

MONETA Money Bank běžný účet
MONETA Money Bank běžný účet

MONETA Money Bank připravila na podzim dvě nové marketingové kampaně, a to na podporu běžného účtu Tom a půjčky pro domácnosti i živnostníky. Režie obou televizních spotů, které startují postupně 23.9. a 7.10., se ujal Tomáš Řehořek. Banka chce tímto krokem posílit svoji pozici digitálního lídra a šampiona ve financování potřeb jak domácností, tak i živnostníků.

Běžný účet Tom od MONETA Money Bank s odměnou 1000 Kč

MONETA Money Bank běžný účet a odměna 1000 Kč
MONETA Money Bank běžný účet a odměna 1000 Kč

První video doplňuje kampaň na běžný účet Tom, která od druhého září propaguje digitální funkcionality tohoto účtu a oceňované mobilní aplikace Smart Banka. Spot představuje platby pomocí mobilního telefonu, možnost převodu peněz z běžného účtu na spořicí jedním tahem prstu a směnárnu měn, která umožňuje převádět peníze v real-time kurzech. Spot motivuje k vyzkoušení účtu Tom s odměnou 1 000 Kč za založení a pět plateb kartou, chytrým telefonem nebo hodinkami. Reklama je ke zhlédnutí na YouTube: https://youtu.be/gOauLp4qazo.

MONETA půjčka i pro živnostníky

Druhá kampaň vychází z úspěšného jarního spotu, který informoval o půjčce s historicky nejnižším úrokem od 3,9 % ročně pro retailové zákazníky. Novinkou podzimní navazující kampaně je, že tento výhodný úrok teď platí i pro živnostníky, svobodná povolání a malé firmy. Reklamní spot se známým kocourem bude k vidění od pondělí 7. října.
Obě kampaně vytvořila reklamní agentura Kaspen a produkci zajistila společnost Armada. Spoty budou odvysílány na stanicích TV Nova. Vizuály se objeví na internetu, velkoformátových outdoorových plochách po celé České republice a také na digitálních obrazovkách téměř dvou set kamenných poboček MONETA Money Bank.

MONETA Money Bank půjčka i pro živnostníky
MONETA Money Bank půjčka i pro živnostníky

1 KOMENTÁŘ

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..