V Direct pojišťovna vzniká telemarketing budoucnosti. Cílem je pečovat o lidi a změnit celý trh

Direct pojišťovna rozšiřuje péči o klienty. Spouští konečně telemarketing. Nebude cílit na co největší prodej, ale hlavně na budování vztahů s klienty.

Direct pojišťovna rozšiřuje péči o klienty. Spouští konečně normální telemarketing, který nebude cílit na co největší prodej, ale hlavně na budování vztahů s klienty.

Neznámá čísla volající na telefon mnoho lidí ani nebere nebo se při zvednutí děsí, co jim zase kdo bude chtít vnutit. Špatnou pověst telemarketingu chce napravit Direct pojišťovna, která od listopadu rozšiřuje péči o své klienty. „Telemarketingem se většinou nikdo nechlubí, my se jím ale chlubit chceme, protože ho budeme stavět na jiných hodnotách než ostatní,“ plánuje Eva Urbánková, která telemarketing zakládá na hodnotách Directu, tedy přátelskosti, spolehlivosti, jednoduchosti a rychlosti.

Tip na článek: Direct pojišťovna přináší lidem možnost ochránit věci ještě dříve, než se něco stane. Spouští službu Direct echo.

Direct chce takto ještě více prohlubovat vztah s klientem. „Je to výzva, ale výzvy máme rádi. Stejně jako se snažíme měnit trh pojišťovnictví a s tím i názor lidí na pojišťovny, tak bychom rádi změnili názor lidí na telemarketing,“ podotýká mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Péče o zákazníka
Péče o zákazníka

Direct pojišťovna – Chceme vyvolat v klientovi hezký pocit!

Volat klientům začnou operátoři od listopadu. Pečovat budou o stávající klienty, ale i o ty potencionální, kteří si sjednávali pojištění on-line a třeba se jim sjednání nepodařilo. „V Directu je vztah s klientem na prvním místě. Nebavíme se tu vůbec o nějakém tvrdém a nátlakovém prodeji. Jde o to, dát klientovi potřebné a zajímavé informace o novinkách nebo dalších možnostech, které mu pojišťovna nabízí,“ popisuje Eva Urbánková nový styl telemarketingu. Cílem hovoru podle ní bude, aby z něj měl klient hezký pocit.

Kromě toho může klient s operátorem vyřešit i další otázky, které k pojištění má. „Nebudeme je odkazovat jinam. Nabídneme jim perfektní servis. V týmu chci mít šikovné lidi, kteří budou schopní se o klienta celkově postarat,“ podotýká Urbánková.

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..