Růst jak ve fixním, tak mobilním segmentu: 48 000 nových mobilních zákazníků. Podíl nehlasových služeb na ARPU poprvé dosahuje 50 %.
Nové inovativní služby ve volání i internetu
V prvním čtvrtletí roku 2017, T-Mobile Czech Republic nabídl další inovativní služby jak pro rezidenční, tak firemní zákazníky. Operátor například představil novou generaci mobilních tarifů s výrazně vyšším objemem dat (MOBIL) a zásadně rozšířil dostupnost pevného internetu s využitím nové hybridní technologie.
Dosažené výsledky potvrzují dobrou výkonnost firmy i důležitost datových služeb. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku mírně vzrostla jak zákaznická báze, tak základní finanční ukazatele. Zatímco průměrná měsíční útrata (ARPU) za telekomunikační služby zůstala víceméně ve stejné výši, samotná spotřeba služeb vzrostla, především v oblasti dat.
„Také v letošním roce se zaměřujeme na dvě priority: rozšiřování nejrůznějších typů internetových služeb a posilování naší pozice jako silného a stabilního partnera pro firmy,“
říká Milan Vašina, generální ředitel T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, a dodává:
„Dosaženými výsledky jsem potěšen, protože dokazují, že naši zákazníci zvolenou strategii chápou a vítají.“
Zákazníci a využívání služeb T-Mobile
K 31. březnu 2017 používalo mobilní služby T-Mobile více než 6 milionů zákazníků, přičemž většinu z nich (3,7 milionu) tvořili zákazníci tarifní. Průměrný měsíční churn (podíl zákazníků, kteří přestali využívat služeb operátora) poklesl na 1,2 %.
V prvním čtvrtletí 2017 zákazníci T-Mobile v průměru provolali 158 minut měsíčně, tedy o 1,9 % více než vloni. Celkový objem přenesených dat meziročně vzrostl o 47,3 % a dosáhl 10 420 terabytů.
Finanční ukazatele T-mobile
Celkové tržby z mobilních a pevných služeb dosáhly 6,5 miliardy Kč, tržby z mobilních služeb se přiblížily hodnotě 4,6 miliardy Kč. Průměrná měsíční útrata za mobilní služby (ARPU) byla 251 Kč, tedy o 4 koruny vyšší než ve stejném období loňského roku. Intenzivní růst využívání datových služeb se odráží v podílu nehlasových služeb na mobilním ARPU; tento ukazatel poprvé v historii dosáhl 50 %.
O společnosti T-Mobile
Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, vloni oslavila 20 let na českém trhu. S šesti miliony mobilních zákazníků je jedničkou na českém mobilním trhu. T-Mobile je ale především integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení nejen pro firmy. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti a špičkové inovace v oblasti technologií.
T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.