Na český trh vstoupila nová pojišťovna YOUPLUS

YOUPLUS
YOUPLUS

Na český trh přichází pod značkou YOUPLUS nová životní pojišťovna. Ta patří do holdingu InsurEvolution, který působí v Německu, Švýcarsku a Lichtenštejnsku. Kromě českého trhu chystá letos vstup i na Slovensko. Podporu nové pojišťovně při vstupu na český a slovenský trh poskytují odborníci z Deloitte.

„Na český trh přinášíme produkt, který snoubí to nejlepší z našich více než dvacetiletých zkušeností. Pojištění pokrývá osm hlavních skupin rizik a až 41 připojištění se širokou variabilitou nastavení. Produkt je velmi komplexní, a abychom jeho myšlenku zvládli v plánovaném čase uvést v realitu, potřebovali jsme spolehlivého a flexibilního partnera. Díky našim přechozím zkušenostem byl pro nás jednoznačnou volbou Deloitte,“ říká Ľubor Vrlák, generální ředitel YOUPLUS.

„Bylo to několik náročných a intenzivních měsíců spolupráce, které ovšem stály za to. Pomoc vstoupit novému hráči na trh je unikátní zkušeností. Tým Deloitte poskytl podporu v oblastech pojistné matematiky, finančního modelování a daňového poradenství,“ doplňuje Karel Veselý, partner oddělení poradenství pro pojišťovnictví v Deloitte.

Pojišťovna YOUPLUS

YOUPLUS začíná svou činnost nabídkou rizikového životního pojištění a filozofií takzvaného „Best partner concept“ pro klienty a obchodní partnery. Je to nejlepší z nejlepšího, co se dá v oblasti životního pojištění na trhu najít, a to jak v oblasti produktu, tak ve veškerých administrativních procesech. Současně poskytne svým klientům možnost pojistit se pomocí nových technologií jako elektronický underwriting nebo vektorový podpis. Kvalitní komplexní pojištění bude doplněno o nadstandardní řešení v oblasti procesů a digitálního zpracování. Distribuční strategie je postavena na konceptu B2B s pomocí externích zprostředkovatelů.

Na českém trhu životního pojištění v posledních měsících probíhá řada změn. Kromě příchodu nových hráčů jde i o fúzi některých pojišťoven a o dopady nové regulace v podobě zákona o distribuci pojištění.
„Český trh životního pojištění se mění a je logické, že právě tuto chvíli si zvolili noví hráči ke vstupu na trh. Z pohledu klienta jsou tlaky na vylepšení produktů i zkvalitnění samotného prodeje pojištění rozhodně pozitivními kroky,“ shrnuje Karel Veselý.

Od května 2019 pak YOUPLUS spustila mediální kampaň s využitím outdoorových medií, sociálních sítí a velkým podílem online medií. Tváří značky YOUPLUS se exkluzivně stává mladá česká golfistka Klára Spilková. „Klára je pro nás skvělým ambasadorem, protože ji vnímáme jako energickou, dravou, profesionální a vysoce talentovanou, což se k YOUPLUS perfektně hodí,“ vysvětluje Filip Bartoš.

YOUPLUS plánuje expanzi i na další evropské trhy

YOUPLUS odstartuje v České republice a následovat bude ve 3. kvartálu Slovenskou republikou. „Již nyní analyzujeme další evropské trhy a jejich potřebný potenciál, s cílem rozšíření naší činnosti i do dalších zemí,“ doplňuje Ľubor Vrlák. Součástí startu nové pojišťovny YOUPLUS je i převzetí činnosti poboček pojišťovny Basler v ČR a SR. Nejde však o pokračování činnosti pojišťovny Basler na těchto trzích. Po schválení transakce dojde k plné integraci pod YOUPLUS a klientům budou i nadále poskytované služby v plném rozsahu a ve smyslu uzavřených pojistných smluv.

Hlavní cílovou skupinou YOUPLUS budou rodiny a domácnosti žijící ve městech, primárně ve věku 25 až 45 let. Distribuční strategie pak bude postavená výlučně na konceptu B2B. „Jsme si vědomi faktu, že žijeme v době, kdy on-line distribuce získává v mnoha segmentech významné postavení. My jsme však přesvědčeni, že oblast životního pojištění je natolik komplexní, že úloha face to face distribuce, osobního kontaktu a poradenství, je nezastupitelná,“ vysvětluje Ľubor Vrlák důvody volby tohoto distribučního kanálu.

Životní pojištění „4U“ od YOUPLUS

Životní pojištění „4U“ (FOR YOU) – to je název nové čistokrevné rizikovky od YOUPLUS, kterou je možné sjednat od 24. června 2019. V rámci přístupu Best Partner Concept nabídne svým klientům a partnerům to nejlepší pojištění v kombinaci s nejmodernějšími technologiemi. YOUPLUS chce své klienty oslovit evolučním a novátorským přístupem v produktu, jeho komplexností, zajímavou cenou, ale i jednoduchostí sjednání smlouvy.

Samozřejmostí je velká variabilita, transparentní pojistné podmínky, důraz na individuální posuzování rizikového profilu klienta, či bezpapírové sjednání. Pro zprostředkovatele pak efektivní on-line správa smluv přes webový „uPortal“. Jako první na trhu umožní YOUPLUS plnohodnotné on-line oceňování rizik, tzv. e-underwriting.

Životní pojištění 4U

„Celý projekt YOUPLUS je postavený na vizi, kterou jsme pojmenovali Best Partner Concept. Za ním se skrývá naše ambice přinést na trh životního pojištění takové řešení, které z nás vytvoří zodpovědného a spolehlivého partnera našich klientů, obchodních partnerů, zaměstnanců a akcionářů. YOUPLUS jsme vybudovali na zelené louce, nezatížení minulostí a dědictvím, které by nás omezovalo a vytvářelo bariéry našim ambicím. Na druhé straně jsme vyšli z dlouholetých zkušeností, které udaly směr našim úvahám, a proto jsme byli pro naše klienty schopni vytvořit řešení bez kompromisů,“ říká Ľubor Vrlák, Chief Executive Officer CZ/SK.

YOUPLUS životní pojištění bez investiční složky

YOUPLUS vstupuje na český pojistný trh se svou vlajkovou lodí – čistokrevným rizikovým životním pojištěním, tedy řešením bez haléře do investic. Komplexní a variabilní produkt „4U“ umožní pokrýt potřeby každého klienta volbou z více, jak 40 připojištění a s možností pojistit až 10 osob na jedné smlouvě současně. Hlavním záměrem je ochránit klienty před následky dlouhodobého a střednědobého výpadku příjmu vzniklého následkem závažných nemocí, či úrazů. Produkt však umožní krýt i následky méně závažných situací.

„Mezi hlavní výhody YOUPLUS patří velká variabilita pojištění, transparentní pojistné podmínky, bezpapírové a plně digitalizované sjednání, správa smlouvy přes internetový on-line uPortal, či on-line posuzování rizik, tzv. e-underwriting. Díky němu se sjednání, či změna smlouvy zkrátí z řádu dnes běžných dnů na vteřiny,“ vysvětluje David Poes, Chief Life and Investment Officer.

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.