Na český trh vstoupila nová pojišťovna YOUPLUS

YOUPLUS
YOUPLUS

Na český trh přichází pod značkou YOUPLUS nová životní pojišťovna. Ta patří do holdingu InsurEvolution, který působí v Německu, Švýcarsku a Lichtenštejnsku. Kromě českého trhu chystá letos vstup i na Slovensko. Podporu nové pojišťovně při vstupu na český a slovenský trh poskytují odborníci z Deloitte.

„Na český trh přinášíme produkt, který snoubí to nejlepší z našich více než dvacetiletých zkušeností. Pojištění pokrývá osm hlavních skupin rizik a až 41 připojištění se širokou variabilitou nastavení. Produkt je velmi komplexní, a abychom jeho myšlenku zvládli v plánovaném čase uvést v realitu, potřebovali jsme spolehlivého a flexibilního partnera. Díky našim přechozím zkušenostem byl pro nás jednoznačnou volbou Deloitte,“ říká Ľubor Vrlák, generální ředitel YOUPLUS.

„Bylo to několik náročných a intenzivních měsíců spolupráce, které ovšem stály za to. Pomoc vstoupit novému hráči na trh je unikátní zkušeností. Tým Deloitte poskytl podporu v oblastech pojistné matematiky, finančního modelování a daňového poradenství,“ doplňuje Karel Veselý, partner oddělení poradenství pro pojišťovnictví v Deloitte.

Pojišťovna YOUPLUS

YOUPLUS začíná svou činnost nabídkou rizikového životního pojištění a filozofií takzvaného „Best partner concept“ pro klienty a obchodní partnery. Je to nejlepší z nejlepšího, co se dá v oblasti životního pojištění na trhu najít, a to jak v oblasti produktu, tak ve veškerých administrativních procesech. Současně poskytne svým klientům možnost pojistit se pomocí nových technologií jako elektronický underwriting nebo vektorový podpis. Kvalitní komplexní pojištění bude doplněno o nadstandardní řešení v oblasti procesů a digitálního zpracování. Distribuční strategie je postavena na konceptu B2B s pomocí externích zprostředkovatelů.

Na českém trhu životního pojištění v posledních měsících probíhá řada změn. Kromě příchodu nových hráčů jde i o fúzi některých pojišťoven a o dopady nové regulace v podobě zákona o distribuci pojištění.
„Český trh životního pojištění se mění a je logické, že právě tuto chvíli si zvolili noví hráči ke vstupu na trh. Z pohledu klienta jsou tlaky na vylepšení produktů i zkvalitnění samotného prodeje pojištění rozhodně pozitivními kroky,“ shrnuje Karel Veselý.

Od května 2019 pak YOUPLUS spustila mediální kampaň s využitím outdoorových medií, sociálních sítí a velkým podílem online medií. Tváří značky YOUPLUS se exkluzivně stává mladá česká golfistka Klára Spilková. „Klára je pro nás skvělým ambasadorem, protože ji vnímáme jako energickou, dravou, profesionální a vysoce talentovanou, což se k YOUPLUS perfektně hodí,“ vysvětluje Filip Bartoš.

YOUPLUS plánuje expanzi i na další evropské trhy

YOUPLUS odstartuje v České republice a následovat bude ve 3. kvartálu Slovenskou republikou. „Již nyní analyzujeme další evropské trhy a jejich potřebný potenciál, s cílem rozšíření naší činnosti i do dalších zemí,“ doplňuje Ľubor Vrlák. Součástí startu nové pojišťovny YOUPLUS je i převzetí činnosti poboček pojišťovny Basler v ČR a SR. Nejde však o pokračování činnosti pojišťovny Basler na těchto trzích. Po schválení transakce dojde k plné integraci pod YOUPLUS a klientům budou i nadále poskytované služby v plném rozsahu a ve smyslu uzavřených pojistných smluv.

Hlavní cílovou skupinou YOUPLUS budou rodiny a domácnosti žijící ve městech, primárně ve věku 25 až 45 let. Distribuční strategie pak bude postavená výlučně na konceptu B2B. „Jsme si vědomi faktu, že žijeme v době, kdy on-line distribuce získává v mnoha segmentech významné postavení. My jsme však přesvědčeni, že oblast životního pojištění je natolik komplexní, že úloha face to face distribuce, osobního kontaktu a poradenství, je nezastupitelná,“ vysvětluje Ľubor Vrlák důvody volby tohoto distribučního kanálu.

Životní pojištění „4U“ od YOUPLUS

Životní pojištění „4U“ (FOR YOU) – to je název nové čistokrevné rizikovky od YOUPLUS, kterou je možné sjednat od 24. června 2019. V rámci přístupu Best Partner Concept nabídne svým klientům a partnerům to nejlepší pojištění v kombinaci s nejmodernějšími technologiemi. YOUPLUS chce své klienty oslovit evolučním a novátorským přístupem v produktu, jeho komplexností, zajímavou cenou, ale i jednoduchostí sjednání smlouvy.

Samozřejmostí je velká variabilita, transparentní pojistné podmínky, důraz na individuální posuzování rizikového profilu klienta, či bezpapírové sjednání. Pro zprostředkovatele pak efektivní on-line správa smluv přes webový „uPortal“. Jako první na trhu umožní YOUPLUS plnohodnotné on-line oceňování rizik, tzv. e-underwriting.

Životní pojištění 4U

„Celý projekt YOUPLUS je postavený na vizi, kterou jsme pojmenovali Best Partner Concept. Za ním se skrývá naše ambice přinést na trh životního pojištění takové řešení, které z nás vytvoří zodpovědného a spolehlivého partnera našich klientů, obchodních partnerů, zaměstnanců a akcionářů. YOUPLUS jsme vybudovali na zelené louce, nezatížení minulostí a dědictvím, které by nás omezovalo a vytvářelo bariéry našim ambicím. Na druhé straně jsme vyšli z dlouholetých zkušeností, které udaly směr našim úvahám, a proto jsme byli pro naše klienty schopni vytvořit řešení bez kompromisů,“ říká Ľubor Vrlák, Chief Executive Officer CZ/SK.

YOUPLUS životní pojištění bez investiční složky

YOUPLUS vstupuje na český pojistný trh se svou vlajkovou lodí – čistokrevným rizikovým životním pojištěním, tedy řešením bez haléře do investic. Komplexní a variabilní produkt „4U“ umožní pokrýt potřeby každého klienta volbou z více, jak 40 připojištění a s možností pojistit až 10 osob na jedné smlouvě současně. Hlavním záměrem je ochránit klienty před následky dlouhodobého a střednědobého výpadku příjmu vzniklého následkem závažných nemocí, či úrazů. Produkt však umožní krýt i následky méně závažných situací.

„Mezi hlavní výhody YOUPLUS patří velká variabilita pojištění, transparentní pojistné podmínky, bezpapírové a plně digitalizované sjednání, správa smlouvy přes internetový on-line uPortal, či on-line posuzování rizik, tzv. e-underwriting. Díky němu se sjednání, či změna smlouvy zkrátí z řádu dnes běžných dnů na vteřiny,“ vysvětluje David Poes, Chief Life and Investment Officer.

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..