Mládnout se dá zvládnout aneb AXA pojišťovna v nové kampani zdůrazňuje prevenci a zisk její skupiny meziročně vzrostl o 29 %

AXA pojišťovna - logo
AXA pojišťovna - logo

Skupina AXA odstartovala začátkem května v Česku a na Slovensku komunikační kampaň podporující nově spuštěnou preventivní a edukativní platformu AXA Health Keeper. Kampaň využívá v plné míře online komunikační kanály od displejové reklamy po široké spektrum reklamních formátů na sítích Facebook a Twitter a PR. Součástí kampaně je také sponzoring a on site aktivace v rámci 106. AXA Primátorek. Kampaň pro skupinu AXA Česká republika a Slovensko připravila a realizuje agentura Havas. PR aktivity na Slovensku zajistí agentura Dynamic Relations. On site aktivaci a TV spoty k AXA Primátorkám má na starosti agentura RAUL.

Mládnout se dá zvládnout aneb AXA v nové kampani zdůrazňuje prevenci

Cílem kampaně je posílit a zviditelnit značku AXA jako silného partnera v důležitých životních situacích a zároveň motivovat širokou veřejnost, aby začala více přemýšlet o svém zdraví a nad možnostmi, jak jej dlouhodobě chránit.

„Součástí positioningu značky AXA je dlouhodobě důraz na prevenci, kdy pomáháme svým klientům pochopit důležitost prevence a zodpovědnosti k vlastnímu zdraví. Chceme být partnerem klientů v každé fázi jejich života, nejen při řešení pojistných událostí,“ uvedl Frederic Boulanger, ředitel marketingu a digitalizace skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

„Naše nová kampaň reflektuje čtyři hlavní oblasti prevence a odpovědného chování, na které se digitální platforma AXA Health Keeper zaměřuje – zdravé stravování, mentální zdraví, motivace k pohybu a boj proti kouření,“ vysvětluje Oskar Sekereš, ředitel marketingové komunikace skupiny AXA v České republice a na Slovensku.

Kreativní koncept stojí na hlavním benefitu digitální platformy AXA Health Keeper, kdy na základě vložených dat uživatelům počítá jejich „zdravotní věk“. Podle vyplněných testů a údajů získaných z připojených sport trackerů nebo aplikací potom uživatel získává rady a tipy na míru, jak ještě zlepšit svůj životní styl. „Cílem je motivovat uživatele z řad široké veřejnosti, aby se aktivně starali o své zdraví, a předešli tak možným zdravotním komplikacím v pozdějším věku,“ doplňuje Oskar Sekereš.

Digitální platforma AXA Health Keeper pomáhá hlídat zdraví

Aplikace AXA Health Keeper ke stažení zde!

Digitální platforma AXA Health Keeper je určená pro širokou veřejnost, nejen pro klienty AXA, v České republice a na Slovensku. Kombinuje užitečné funkce, které uživatele podporují na cestě za zdravějším životním stylem. Po registraci jim nabídne možnost, aby si nechali spočítat svůj zdravotní věk, který vyhodnotí po jednoduchém zadání základních informací o sobě, jako je věk, výška, hmotnost, a o svém životním stylu (kolik času věnují aktivnímu pohybu, kolik cigaret denně kouří, jak často zařazují zeleninu a ovoce do svého jídelníčku apod.). Aplikace následně vypočítá současný zdravotní věk a doporučí oblasti pro zlepšení, které mohou uživatele „omladit“.

Pro zlepšení a udržení motivace si uživatel může v aplikaci stanovit cíle, kterých chce dosáhnout – hubnout, lépe jíst, lépe spát, více se věnovat fyzické aktivitě či přestat kouřit. Mezi další nástroje, které zde uživatelé najdou, patří testy zdraví, ve kterých je možné například zjistit, jaká je uživatelova aktuální úroveň stresu nebo jeho kardiovaskulární rizika. Zapojit se mohou také do různých osobních výzev, které udrží motivaci například více cvičit. K tomu všemu aplikace AXA Health Keeper průběžně aktualizuje personalizované tipy, jak omládnout, či rady týkající se zdravého stravování. Uživatelé si také mohou připojit svoje chytré hodinky, fit náramky nebo fitness aplikace, aby tak měli své výkony a aktivity na jednom místě. AXA Health Keeper si rozumí s většinou běžně používaných aplikací, jako jsou Fitbit, Garmin Connect, RunKeeper, iHealth nebo Strava.

Zisk skupiny AXA Česká republika a Slovensko v roce 2018 meziročně vzrostl o 29 % na 725 milionů korun

Skupina AXA Česká republika a Slovensko dosáhla v roce 2018 zisk 725 milionů korun. Oproti předcházejícímu roku jde o takřka třetinový nárůst. Hospodářský výsledek byl tažen růstem ve vybraných segmentech rizikového životního pojištění a neživotního majetkového pojištění. Celkové výnosy dosáhly více něž 20 miliard korun. Důraz na budování pozice lídra v oblasti inovací a rostoucí míra digitalizace přispěly k vyšší efektivitě a vysoké míře spokojenosti klientů.

Téměř 90 % nových smluv je sjednáno elektronicky. Jako první finanční instituce v České republice a na Slovensku zveřejňuje AXA bez cenzury na svých internetových stránkách klientskou zpětnou vazbu. V komunikaci klade důraz na prevenci. Počátkem května spustí novou platformu AXA Health Keeper, která podporuje zdravý životní styl. K dispozici bude nejen klientům skupiny AXA Česká republika a Slovensko, ale všem, kteří chtějí udělat něco pro své zdraví.

„Rostoucí efektivita poháněná digitalizací, segmentovaný růst v oblasti krytí rizik a výborná angažovanost našich zaměstnanců nám umožnily dosáhnout rekordního zisku ve výši 725 milionů korun,“ doplňuje Laurent Jaumotte, finanční ředitel skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Hospodářský výsledek loňského roku potvrzuje výbornou finanční kondici a stabilitu skupiny AXA v České republice a na Slovensku, které jsou nezbytné pro další růst a naplnění cíle být lídrem trhu ve vybraných segmentech,“ upřesňuje Laurent Jaumotte.

90 % všech smluv je zpracováno elektronicky

„Klient je pro nás na prvním místě. Průběžně proto posilujeme náš distribuční model a jeho kvalitu. Klademe důraz na další rozvoj naší vlastní distribuční sítě, spolupráci s externími partnery a přímý přístup k našim klientů,“ říká Peter Socha, zástupce generálního ředitele a ředitel distribuce a správy aktiv skupiny AXA Česká republika a Slovensko. Kromě zvyšování kvality prodeje se na výsledcích skupiny AXA Česká republika a Slovensko podílí i efektivita digitálních řešení v distribuci. V roce 2018 bylo téměř 90 % všech nových smluv zpracováno elektronicky.

„Zákazníci od nás očekávají téměř okamžitou reakci, ale i určitou blízkost a řešení přizpůsobené osobním potřebám. Bez ohledu na to, jaký způsob kontaktu si s námi zvolí, musí pro ně být vždy příjemný, bezproblémový a vysoce kvalitní. Proto distribuční sítě adaptujeme těmto potřebám a poskytujeme jim vysoce výkonné digitální nástroje k prohlubování vztahů s našimi klienty,“doplňuje Peter Socha.

Rychlý nástup digitalizace v pojišťovnictví

Digitální řešení pozitivně ovlivňují klientskou spokojenost. Skupina AXA Česká republika a Slovensko je první finanční institucí, která na obou trzích publikuje v plném znění a bez cenzury klientské hodnocení svých produktů a služeb. V reálném čase získává, měří a zveřejňuje zpětnou vazbu svých klientů na všechny klíčové okamžiky jako jsou sjednání pojištění, penze či investice, respektive jejich ukončení spojené s výplatou financí či pojistného plnění, a to i v případě likvidace škody. 

“Konkrétní a věcná zpětná vazba klientů je pro nás důležitá. Podněty klientů jsou pro nás signálem pro další úpravu procesů, produktů i služeb tak, aby naše nabídka odpovídala měnícím se potřebám našich klientů. Postupně budeme přidávat a měřit i další klíčové momenty ve vztahu s našimi klienty tak, abychom získali komplexní obrázek,” říká Frederic Boulanger, ředitel marketingu a digitalizace skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Skupina AXA Česká republika a Slovensko již od roku 2017 nasbírala přes 7 500 hodnocení od svých klientů. Průměrné hodnocení se aktuálně pohybuje mezi 4,3 až 4,4 hvězdičkami z pěti možných.,“ uzavírá Frederic Boulanger.

Stáhnout originál tiskové zprávy AXA v PDF:

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..