mKonto od mBank – recenze, hodnocení a zkušenosti klientů

mKonto od mBank - recenze a zkušenosti klientů
mKonto od mBank - recenze a zkušenosti klientů

S mKontem ZDARMA získáte

Na úvod přinášíme hlavní a stěžejní výhody při založení účtu mKonto od mBank, které získáváte automaticky ZDARMA:

  • založení osobního účtu online a z pohodlí domova
  • vedení bankovního účtu
  • všechny příchozí a odchozí platby po ČR
  • výběry ze všech bankomatů v ČR (i v zahraničí) pokud vybíráte alespoň 1 500 Kč (nebo odpovídající částku v cizí měně)
  • všechny příchozí a odchozí platby v ČR, včetně trvalých příkazů, inkas a SIPO plateb
  • příchozí i odchodzí SEPA platby v eurech
  • výběry v zahraničí v ekvivalentu nad 1500 Kč
  • vklady v hotovosti na účet v síti vkladových bankomatů
  • široká nabídka platebních karet k mKONTU
  • platby z mKonta můžete posílat díky mobilní aplikaci, i když neznáte číslo účtu
  • možnost posílat platby přes SMS nebo načtením QR kódu
  • chytré mSpoření, se kterým si odkládáte stranou při každé platbě a které vaše úspory zhodnotí s úrokem 1,2 % p.a.
  • možnost mít kontokorent k účtu s úvěrovým limitem až 300 000 Kč

Založte si mKonto ZDARMA

S mKontem neplatíte žádné nesmyslné poplatky jako v některých jiných bankách

Účet mKonto a jeho výhody
Účet mKonto a jeho výhody

Spořící účet mBank

Co je mSpoření? A jak je možné platit i šetřit zároveň?

Jednoduše! mSpoření je spořící účet od mBank a můžete si jej otevřít v rámci vašeho mKonta pouhým jedním kliknutím.

Stačí když si u mBank založíte účet s chytrou funkcí mSpoření a aktivujete si platební kartu. Při každé platbě kartou nebo mobilem se vám pak automaticky převede drobná částka z vašeho účtu na mSpoření, a vy tak šetříte. Nastavení spořicích cílů máte plně pod vlastní kontrolou v mobilní aplikaci nebo v internetovém bankovnictví.

Spořící účet mBank
Spořící účet mBank

Bonus až 1500 Kč pro každého

  • Prvních 1 000 Kč získáte, když si na svůj nový účet u mBank do týdne od založení pošlete jakoukoliv částku a zároveň během měsíce 5x zaplatíte kartou nebo mobilem.
  • Dalších 500 Kč vám mBank připíše i v dalším měsíci, když opět aspoň 5x zaplatíte kartou nebo mobilem. Odměnu obdržíte vždy na vaše nové mSpoření. (Pravidla akce)

mKonto platební karta

Výběry z bankomatů zdarma

  • Pokud s mKartou Svět vybíráte 1 500 Kč (nebo odpovídající částku v cizí měně) nebo více, máte výběr ze všech bankomatů v České republice i v zahraničí zdarma.

Výhodnější platby v cizí měně

  • Díky skvělému kurzu šetříte při všech platbách v cizině nebo na zahraničních e-shopech.

Placení mobilem i hodinkami

  • mKonto vám otevírá dveře do světa technologií a vy můžete platit mobilem (Apple Pay, Google Pay) nebo chytrými hodinkami (Garmin Pay, Fitbit Pay)
mKonto – platební karta

Představení osobního účtu mKonto od mBank

Osobní účet mKonto vám přináší maximální pohodlí a příjemné ovládání účtu bez zbytečných a skrytých poplatků jako u některých velkých českých bank.

mBank se na svém webu chlubí informací, že jejich mKonto využívá už přes 800 000 klientů

mKonto bez zbytečných poplatků si můžete založit během pár minut online nebo vám smlouvu doručí kurýr až domů. Využít můžete i kteréhokoliv obchodního místa mBank.

Založení mKonta je samozřejmě ZDARMA.

Dodatečné informace o mKontu

  • s mKONTEM máte dokonalý přehled o pohybu na účtu díky SMS zprávám a e-mailu
  • účet k dispozici 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu prostřednictvím internetového bankovnictví
  • mobilní aplikace je k dispozici vždy a všude
  • jedno mKonto a až 4 přidružená konta eMax a 4 přidružená konta eMax Plus
  • nepřetržitý servis operátorů mLinky na čísle: 222 111 999
  • na jedno rodné číslo můžete mít otevřeno jen jedno mKonto (sdílet účet lze např. s rodinným příslušníkem, stačí jej ustanovit jako svého spolumajitele nebo disponent)

Založit si mKonto můžete ZDE

Aplikace mKonto od mBank
Aplikace mKonto od mBank

Pro aktivní zákazníky mBank nabízí vedení platebních karet zdarma. Více informací o platebních kartách mBank se dozvíte zde (jestli kartu nechcete využívat, můžete si sjednat účet bez karty nebo si ji bezplatně zablokovat ve svém internetovém bankovnictví). Pro ještě  jednodušší, pohodlnější a rychlejší placení lze sjednat i bezkontaktní platební nálepku.

Vychytávka pro klienty mKonta

  • Rychlé platby bez znalosti čísla účtu

Pokud neznáte číslo účtu příjemce platby, můžete mu poslat platbu na jeho telefonní číslo pomocí mobilní aplikace mBank. Příjemci přijde SMS zpráva a peníze si nechá převést na libovolný tuzemský účet, který si sám zvolí.

mKonto a poplatky

Průměrné měsíční poplatky za bankovní účet v ČR (tzv. Klientský index) jsou podle portálu BankovniPoplatky.com úctyhodných 186 Kč (metodikou, kterou použil portál Bankovni poplatky by tento zákazník zaplatil v mBank 32 Kč, tedy téměř 6x méně než je průměr). To znamená, že takový zákazník u mBank ročně ušetří téměř 2 000 Kč. Za rok klienti mBank, na bankovních poplatcích, ušetří dohromady více než 1 200 000 000 Kč.

  • mKonto účet – osobní účet bez zbytečných poplatků za vedení a platby, s bezkontaktní platební kartou a výběry z libovolného bankomatu měsíčně zdarma (můžete vybírat ze všech bankomatů v ČR i v zahraničí zcela libovolně a bez poplatků, stačí si vybrat vždy alespoň 1 500 Kč).

Založte si účet mKonto zdarma

Nezávislé srovnání mKonta s ostatními účty v ČR

mKonto patří mezi špičky na českém trhu. Potvrzuje to i nezávislé srovnání bankovních účtů na portálu Mesec.cz. Na stránkách Mesec.cz je mKonto porovnané v modelovém příkladu s těmito kritérii: vedení účtu, 2 příchozí platby, 3 odchozí platby, 1 trvalý příkaz, 1 inkaso a 3 výběry z libovolného tuzemského bankomatu, s nabídkami konkurenčních českých bank (ČS, ČSOB, KB, MONETA, FIO, AIR BANK).

Výsledky srovnání bankovních účtů:

BankaNázev účtuMěsíční nákladyPodmínky pro vedení účtu zdarma
 mKonto0 Kč NE
Česká spořitelnaOsobní účet ČS II
(s programem Za důvěru)
178 KčANO
ČSOBČSOB konto172 KčANO
Komerční bankaMůjÚčet147 KčANO
MONETA Money Bank (dříve GE Money Bank)Genius Free & Flexi136 KčANO
FIO BankaBěžný účet bez poplatků90 KčNE
AirbankMalý tarif75 KčNE

Zdroj: www.mesec.cz – ke dni 22. 7. 2016

Předpokládaný obrat v bezhotovostních karetních operacích je alespoň 1 500 Kč a výběry z bankomatu jsou vždy ve výši alespoň 1 500 Kč.

Založte si mKonto

mKonto a vaše hodnocení, zkušenosti a názory

Níže v komentářích se můžete podělit o vaše zkušenosti a názory na bankovní účet mKonto od mBank. Děkujeme za objektivní hodnocení, rady a tipy k tématu pro další potenciální zákazníky mBANKY a čtenáře našeho finančního portálu BankovníKód!

Nezávazná žádost o: mKonto od mBank zdarma

13 KOMENTÁŘE

  1. Hnusná bankovní „novinka“ – šetříte, spoříte a když si třeba jeden měsíc nezkontrolujete, že na spořícím účtu máte své úspory (v mém případě celoživotní) o pár korun víc než uvedený první limit, tak měsíční „získaný úrok“ za vaše peníze „půjčené“ mBance činí trapných 0,01% – cca 3 Kč za měsíc za c e l o u vloženou částku !!!
    ————–
    Spořicí účet eMax Plus
    0 – 500 000 Kč 4 % p.a.
    500 000,01 Kč a více 0,01 % p.a. n a c e l ý z ů s t a t e k
    ————-
    Program mSpoření
    Kreditní zůstatek na účtu: Úroková sazba:
    0 – 100 000 Kč 5,5 % p.a.
    100 000,01 Kč a více 0,01 % p.a. n a c e l ý z ů s t a t e k

  2. Vyhněte se mBank velikým obloukem. Pokud se chcete zadlužit, vše půjde jako po másle, ale pokud narazíte na problém, tak Vám to zkomplikuje život. Jejich zákaznický servis je ostuda! Nic neví, nic nemůžou a na „kompetentního“ člověka se nedovoláte. Asi, chudinky, nemají na telefonní přístroje.

  3. Mlinka je placená, dva kratší hovory mě stály dohromady asi sto korun. Vyšlo během nich najevo, že u sebe nevidí změny, které jsem provedla, tedy 100% chyba v jejich interním systému. Podstatné základní informace mi taktéž nebylo možno sdělit, neměli k nim přístup. Bonus při založení mkonta má několik háčků – peníze vám například zašlou až za 60 dní, a musíte mít celou dobu otevřený cíl v mspoření, což vám nikdo neřekne a lze to jedním kliknutím bez upozornění zrušit. Chce to u všeho pečlivě číst detaily, působí to na mě tak, že se na tyto detaily snaží záměrně napálit důvěřivce.

  4. Dobrý den. Já mám s touto bankou samé negativní zkušenosti. Jednou mi volala paní, která by se měla naučit zásadám slušného chování, protože se agresivně snažila vymoci na mě souhlas o vydaní jakési zlaté karty, začala se vyptávat na naše rodinné poměry a kdo kdy za kolik nakupuje a proč u nich ještě není můj partner, tak to jsem myslela, že mě omejou, silou vůle jsem se slušně omluvila a že končím náš hovor. Mě tohle vůbec nezajímá. Já se chci se svou bankou dorozumívat elekotronicky, nezajímají mě jejich nabídky. Chci si zrušit elektronicky pojištění ke kartě – ne nejde to, jen telerfonicky. Já nemám čas na nějaké jejich „Dobrý den, váš hovor bude monitorován atd. atd.“ a když ji zavčas slušně utnu ať se ani nenamáhá, tak mi pomalu vynadá, že ještě nezačala mluvit. Co je tohle za chování? Praktiky šmejdů. Mějte se a těm co banku doporučují přeji, aby si ještě chvíli užívali, protože pak to přijde…

  5. Dobrý den, když jsem zakládala účet u M Bank tak jsem se informovala u nich, že v okolí nejsou dostupné bankomaty jejich banky a bylo mi od M banky řečeno,že mám výběry zdarma.! A teď platím za každý výběr z jiného bankomatu 29,-Kč, takže asi to je to zdarma :)! To samé i za sms o příchozí platbě, za každou od Vás zaslanou sms platím. Tomu říkám podvod na klientech! Nelíbí se mi jak napřed vše zdarma a potom jedna platba za druhou. A takových podvodů s platbami je víc.

  6. V roce 2014 jsme refinancovali hypotéku na byt u mBank (původně od Modré pyramidy). Na začátku si trochu vymýšleli jaké dokumenty potřebují, ale po cca 6 týdnech jsme ji získali. Tak jsme platili, platili až jsme ji 3. ledna 2019 doplatili. V zástavní smlouvě k mHypotéce bylo uvedeno, že po doplacení zašlou dokumenty pro smazání zástavy na katastru a zrušení vinkulace pojištění nemovitosti do 10 kalendářních dnů po obdržení výzvy. Hned 3.1.2019 jsem odeslal doporučeně dopis do sídla mBank, kde jsem jim oznámil doplacení hypotéky a že žádám o zaslání požadovaných dokumentů. Tak jsem tedy čekal. Dny ply nuly a nic. 30.1.2019 jsem volal na mLinku, slečna nebo paní mi řekla, že vše probíhá automaticky do 30 kalendářních dnů od doplacení hypotéky. Řekl jsem ji tedy, že počkám do následujícího týdne. Volal jsem tedy pak 4.2.2019, 5.2.2019, 8.2.2019, 12.2.2019, 14.2.2019. Stále jsem slyšel sliby, třeba, že to dnes nebo max. zítra odesílají, popř. že zaurgují požadavek na oddělení, které tyto dokumenty odesílá atd… Při těchto telefonátech jsem si občas rýpnul, že jestli by také byli takhle vstřícní ke klientům, kteří by se např. o pár zpozdili s platbou nebo že ve smlouvě jsou tisícové a desetitisícové sankce ze strany klienta, ale pokud něco zkazí banka, tak se nic neděje a samozřejmě to zamluvili… Když jsem je ž ádal, aby na oddělení, které odesílá smlouvy zavolali přímo, tak prý to nejde, opět jsem si rýpnul, že asi chudáci z tohoto oddělení jsou zavření v trezoru a ani jejich kolegové z mLinky se k nim nedostanou :-) Pro dokumenty bych si i zajel na centrálu osobně, ale taktéž toto nejde. 18.2.2019 jsem konečně obdržel dokumenty poštou. Byly odeslány 15.2.2019, ale datum na dokumentech je uvedený 1.2.2019, takže 2 týdny někde ležely. Slušný pořádek :-) Jinak jenom jedna operátorka se omluvila za zdržení, ostatní slovo omluva neznají. V dopise, ve kterém mi dokumenty zasílali se taktéž žádná omluva neobjevila… Před 10 lety byla mBanka super, ale postupem času to bylo od desíti k pěti (poplatek za vedení účtu, když nepoužívá te kartu, zpoplatněný druhý a další převod ze spořícího účtu na normální atd.). Před 10 lety by na mBank platil slogan jiné nízkonákladové, ale úspěšné banky „I banku můžete mít rádi“ , ale nyní je to bohužel zkostnatělá banka, které moc nezáleží na klientech.

  7. Opravdu banda amatérů. Je to měsíc co jsem si u nich dával žádost o úvěr. Neposkytli žádné informace, nevyžádali si žádné dokumenty a po měsíci mi napsali, že má žádost byla stornována. Naprosto příšerné jednání s klienty, neseriózní, neprofesionalni. Dále používají neprofesionální praktiky, jako je neinformování o poplatcích za využívání služby kontokorent, apod.by
    Ruce pryč od této banky je důkazem, že vše co je polské stojí za hovno!

    • Mbanka je jedna velka katastrofa uz 6 mesicu mi jako OSVC pripisuji penize na muj osobni ucet.Stale od bank jen slysim ze penize jsou na uctu ale ze je to interni a ze nevi kdy se to pripise na ucet.Ze clovek je v tisni a uz skoro na ulici je vubec nezajima.Stale melou to samy do kola.No budu musst pristoupit k razantni veci a to ze je budu musst dat k soudu.

  8. Mbanku používám mnoho let, ale brzy s ní skončím, neboť se začíná chovat velmi neseriózně. Důvodem tohoto mého názoru je především to, že aplikují obchodní praktiky, kterými se snaží „nachytat“ své klienty a vytáhnout z nich různými drobnými triky nějakou tu kačku.
    Konkrétně zavedli poplatek za převod mezi vlastními účty 29 Kč. Že tento relativně vysoký poplatek nemá moc opodstatněný je zřejmé. Pokud někdo nečte pravidelné změny ceníků jako já (a spoléhá se nepravdivé reklamní slogany jako „jsme banka bez poplatků“), tak je pak na výpisu účtu překvapený. Ale OK. Všiml jsem si toho a rozhodl se učinit opatření, která převody mezi účty minimalizují. Konkrétně jsem se rozhodl zrušit pravidelné spoření. A nastal problém. V elektronickém bankovnictví to nebylo možné. Tak jsem volal na m-linku, kde operátorovi nešel počítač. Tak jsem napsal E-mail. Po poměrně dlouhém dopisování, kde přes můj explicitní požadavek na zrušení spoření jsem dostával všechny možné odpovědi (jen to zrušení nějak pořád nešlo) až nakonec odpověděli, že účet lze zrušit jen po telefonu. Obrnil jsem se trpělivostí a vyčkal na mlince několik minut a účet se mi končeně podařilo zrušit. Potud dobré, akorát stav je teď takový, že účet zrušili, ale co udělali s naspořenými penězi neřekli. Předpokládal bych, že mi je za 29 Kč převedou na můj běžný účet, ale to se nestalo. Tak jsem poslal další dotaz a zatím bez odpovědi. Pro mě tím mBank ztrácí důvěryhodnost a pro mě je důvěryhodnost banky u banky hodně důležitá. Krom toho mi přijde dost nefér i extrémně nevýhodný devizový kurz používaný při platbou kartou v cizí měně nebo soustavné obtěžování s nejrůznějšími „výhodnými“ pojistkami, půjčkami a kreditními kartami. To ale tak nějak zapadá do celkového obraz mBanky v mých očích.

    • Nachytat klienty, to jste řekl přesně. Také mi dost často volali a paní měla vyloženě manýry tzv. „šmejdů“. Přecházím teď k Equa bank, tak doufám, že vše bude v pořádku nebudou mě tolik obtěžovat. Navíc jsem si chtěla zrušit pojištění karty a to jen po telefonu. Nemám chuť se s nimi ani bavit…

  9. NO DNESKA TO VYCHLOUBÁNÍ O NULOVÝCH POPLATCÍCH NENÍ ZDALEKA PRAVDA.A ANI TABULKA SROVNÁNÍ NENÍ PRAVDIVÁ.BYL ZAVEDEN POPLATEK 29,00 KČ,
    ALE O TOM SE NIKDE NEDOZVÍTE,ZROVNA JA KO O NAVÝŠENÍ POPLATKU ZA POJIŠTĚNÍ KARTY ZE 29,00 NA 49,00 KČ. TAKŽE BANKA SE ZAČÍNÁ CHOVAT JAKO OSTATNÍ
    – NALÁKKAT KLIENTY NALEVNÝ PRODUKT A PAK POSTUPNĚ PŘITAHOVAT ŠROUBY. ALE NEVYPLTÍ SE VÁM TO,UVIDÍTE.JE TO NESERIOZNÍ.
    PA PA HONZA

  10. Doporučuji tuto banku, jak ste již zde četli, je zdarma a nemá žádné podmínky. Má ji i přítel mé kamarádky a vřele ji doporučuji. Marťa z Ústí

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..