Tajemství odhaleno! Letošní Marketing Festival proběhne v Praze a zaměří se na strategie

Marketing Festival 2017
Marketing Festival 2017

Avinash Kaushik, nejzářivější speaker v historii celého Marketing Festivalu, se vrací zpět. A s ním vystoupí další světoví experti na digitální marketing – před 1 700 hosty na pódiu pražského Kongresového centra v rámci největší akce zaměřené na digitální marketing ve střední Evropě!

Marketing festival 2017
Marketing festival 2017

Na co se letošní festival zaměří především?

Méně je někdy více, tímto heslem se letos řídili organizátoři a zvolili: Taktiky a strategie!

  • Jak moc jsou důležité strategie?
  • Co vám žádná metrika ani taktika neřekne?
  • Proč bude letos v programu jen 9 řečníků?
  • A jak se k tomu pořadatelé, za ta léta, dopracovali?

Hlavní program se letos uskuteční v pátek 10. listopadu pouze v rámci jednoho dne. Proč pouze jeden den, když předešlé ročníky měli vždy dny dva?

O tom si více dočtete na samotné stránce Marketing Festivalu

Nejpříjemnější změnou pro účatníky je cena vstupenky. Ta totiž pro všechny zůstává jednotná a nižší než v předešlých letech – 5 990 Kč (bez DPH) po celou dobu prodeje.

V rámci lístku je skvělý catering, vstup zdarma na 3 festivalové party i možnost registrace na workshopy ve čtvrtek 9. listopadu. Workshopů letos bude dokonce hned 50 a v rozmanitějším formátu než kdy jindy.

Vstupenky se začnou prodávat za tři týdny, v úterý 14. března za jednotnou cenu 5990 Kč.

Kdo vystoupí na 5.ročníku Marketing Festivalu?

Jenom ti nejlepší, kteří mají co říct!

Pořadatelé vybrali 3 nejlepší řečníky z minulých let, které doplní dalších 6 světových expertů se špičkovým know-how. V jednom dni a na jednom pódiu.

Tady je jich představení a stručné medailonky:

recnik

Strategy

Avinash Kaushik

DIGITAL MARKETING EVANGELIST | GOOGLE

Avinashe snad ani nemusíme představovat. V roce 2014 uchvátil publikum Festivalu svým See, Think, Do, Care frameworkem a letos se vrací se zbrusu novou přednáškou. Svou laťku očekávání můžete s klidným svědomím nastavit pořádně vysoko!

recnik

Search

Rand Fishkin

WIZARD OF MOZ | MOZ

Rand není zdaleka jen uznávaným expertem na Search. Má za sebou i celou řadu úspěšných dobrodružství v byznysu, především založil a vybudoval notoricky známé SEO impérium Moz. V současnosti se věnuje vzdělávání marketérů po celém světě a také pomáhá startupům růst.

recnik

Strategy

Bob Hoffmann

THE AD CONTRARIAN

Když přijde na současnou scénu digitálního marketingu, ostřílený marketér a autor uznávaného blogu ‚Ad Contrarian‘ si rozhodně nebere servítky – nazývá ji dokonce ‚Zlatým věkem bullshitu‘. Těšte se na nekompromisní jízdu skrz nejčastější klamy a vysavače rozpočtů v digitálním marketingu.

recnik

UX Research

Kim Goodwin

VP OF PRODUCT & UX | PATIENTSLIKEME

Kim má přes dvě dekády zkušeností v oblasti UX výzkumu a její kniha, ‚Designing for the Digital Age‘, se stala výchozím bodem pro všechny, kteří se chtějí pustit do Human-Centered Designu. Za svou kariéru Kim pomáhala startupům o pár zaměstnancích i obrovským nadnárodním firmám.

recnik

Neuroscience

Dr. Bradley Vines

HEAD OF NEUROSCIENCE | NIELSEN

Není těžké narazit na neuromarketingového šarlatána. Dr. Vines má ale k podobnému označení pořádně daleko – vede totiž Neuroscience tým v Nielsenu, jedné z nejrespektovanějších výzkumných agentur na světě. Podělí se s vámi o výsledky nejpokročilejších spotřebitelských výzkumů a přidá několik šťavnatých případovek.

recnik

Link building

Filip Podstavec

FOUNDER | MARKETING MINER & GETFOUND

Filip v roce 2014 ohromil publikum Marketing Festivalu svou pečlivě připravenou a energickou přednáškou. Od té doby stihl postavit na nohy svůj nový startup a pracoval pro klienty po celém světě a patří mezi nejbystřejší české marketéry!

CRO

Oli Gardner

CO-FOUNDER | UNBOUNCE

Řečníky z Unbounce zveme mají obdivuhodnou schopnost přetavit své hluboké znalosti problematiky CRO ve strhující přednášky. Oli je v této disciplíně mistr – na předminulém Festivalu sklidil ovace za nejlepší přednášku roku, takže se máte rozhodně na co těšit!

recnik

Advertising

Joe Wade

CO-FOUNDER AND MD | DON'T PANIC

Také chcete udělat virál? Joe Wade ví, jak na to. Jeho kreativní agentura Don't Panic je zodpovědná za jedny z nejúspěšnějších reklamních kampaní poslední dekády a vysloužila si množství oborových cen. Tým festivalu je moc rád, že může letošní program doplnit o tohoto veterána kreativního průmyslu.

Do hlavního programu se chystá ještě jedno překvapení, které bude odhaleno v průběhu roku!

Co vše je v ceně vstupenky?

V ceně vstupenky již pátý rok dostáváte servis, který často nemají ani daleko slavnější marketingové akce. Co se v ní tedy skrývá?

  • Prvotřídní catering, skvělá káva i nealko po celý den
  • 3 party s živelnou festivalovou atmosférou
  • Živé kontakty s 1700 marketéry, experty, freelancery, lidmi z agentur
  • Videozáznamy přednášek ve Full HD kvalitě
  • Simultánní překlad celého hlavního programu
  • Možnost registrace na workshopy ve čtvrtek 9. 11.

Marketing Festival není žádná konference… ale pořádný Festival! Špičkový obsah, networking na talíři, inspirace z celého světa, kapely, party everywhere. Festivalovou atmosféru celé akce tvoříte hlavně vy jako skvělé publikum. (Jindřich Fáborský)

TIP! Detailně se o celé konferenci rozepisuje její ředitel Jindra Fáborský na svém blogu: o celé letošní koncepci a průběhu akce.

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..