Avinash Kaushik, nejzářivější speaker v historii celého Marketing Festivalu, se vrací zpět. A s ním vystoupí další světoví experti na digitální marketing – před 1 700 hosty na pódiu pražského Kongresového centra v rámci největší akce zaměřené na digitální marketing ve střední Evropě!
Na co se letošní festival zaměří především?
Méně je někdy více, tímto heslem se letos řídili organizátoři a zvolili: Taktiky a strategie!
- Jak moc jsou důležité strategie?
- Co vám žádná metrika ani taktika neřekne?
- Proč bude letos v programu jen 9 řečníků?
- A jak se k tomu pořadatelé, za ta léta, dopracovali?
Hlavní program se letos uskuteční v pátek 10. listopadu pouze v rámci jednoho dne. Proč pouze jeden den, když předešlé ročníky měli vždy dny dva?
O tom si více dočtete na samotné stránce Marketing Festivalu
Nejpříjemnější změnou pro účatníky je cena vstupenky. Ta totiž pro všechny zůstává jednotná a nižší než v předešlých letech – 5 990 Kč (bez DPH) po celou dobu prodeje.
V rámci lístku je skvělý catering, vstup zdarma na 3 festivalové party i možnost registrace na workshopy ve čtvrtek 9. listopadu. Workshopů letos bude dokonce hned 50 a v rozmanitějším formátu než kdy jindy.
Vstupenky se začnou prodávat za tři týdny, v úterý 14. března za jednotnou cenu 5990 Kč.
Kdo vystoupí na 5.ročníku Marketing Festivalu?
Jenom ti nejlepší, kteří mají co říct!
Pořadatelé vybrali 3 nejlepší řečníky z minulých let, které doplní dalších 6 světových expertů se špičkovým know-how. V jednom dni a na jednom pódiu.
Tady je jich představení a stručné medailonky:
Avinash Kaushik
DIGITAL MARKETING EVANGELIST | GOOGLE
Avinashe snad ani nemusíme představovat. V roce 2014 uchvátil publikum Festivalu svým See, Think, Do, Care frameworkem a letos se vrací se zbrusu novou přednáškou. Svou laťku očekávání můžete s klidným svědomím nastavit pořádně vysoko!
Rand Fishkin
WIZARD OF MOZ | MOZ
Rand není zdaleka jen uznávaným expertem na Search. Má za sebou i celou řadu úspěšných dobrodružství v byznysu, především založil a vybudoval notoricky známé SEO impérium Moz. V současnosti se věnuje vzdělávání marketérů po celém světě a také pomáhá startupům růst.
Bob Hoffmann
THE AD CONTRARIAN
Když přijde na současnou scénu digitálního marketingu, ostřílený marketér a autor uznávaného blogu ‚Ad Contrarian‘ si rozhodně nebere servítky – nazývá ji dokonce ‚Zlatým věkem bullshitu‘. Těšte se na nekompromisní jízdu skrz nejčastější klamy a vysavače rozpočtů v digitálním marketingu.
Kim Goodwin
VP OF PRODUCT & UX | PATIENTSLIKEME
Kim má přes dvě dekády zkušeností v oblasti UX výzkumu a její kniha, ‚Designing for the Digital Age‘, se stala výchozím bodem pro všechny, kteří se chtějí pustit do Human-Centered Designu. Za svou kariéru Kim pomáhala startupům o pár zaměstnancích i obrovským nadnárodním firmám.
Dr. Bradley Vines
HEAD OF NEUROSCIENCE | NIELSEN
Není těžké narazit na neuromarketingového šarlatána. Dr. Vines má ale k podobnému označení pořádně daleko – vede totiž Neuroscience tým v Nielsenu, jedné z nejrespektovanějších výzkumných agentur na světě. Podělí se s vámi o výsledky nejpokročilejších spotřebitelských výzkumů a přidá několik šťavnatých případovek.
Filip Podstavec
FOUNDER | MARKETING MINER & GETFOUND
Filip v roce 2014 ohromil publikum Marketing Festivalu svou pečlivě připravenou a energickou přednáškou. Od té doby stihl postavit na nohy svůj nový startup a pracoval pro klienty po celém světě a patří mezi nejbystřejší české marketéry!
Oli Gardner
CO-FOUNDER | UNBOUNCE
Řečníky z Unbounce zveme mají obdivuhodnou schopnost přetavit své hluboké znalosti problematiky CRO ve strhující přednášky. Oli je v této disciplíně mistr – na předminulém Festivalu sklidil ovace za nejlepší přednášku roku, takže se máte rozhodně na co těšit!
Joe Wade
CO-FOUNDER AND MD | DON'T PANIC
Také chcete udělat virál? Joe Wade ví, jak na to. Jeho kreativní agentura Don't Panic je zodpovědná za jedny z nejúspěšnějších reklamních kampaní poslední dekády a vysloužila si množství oborových cen. Tým festivalu je moc rád, že může letošní program doplnit o tohoto veterána kreativního průmyslu.
Do hlavního programu se chystá ještě jedno překvapení, které bude odhaleno v průběhu roku!
Co vše je v ceně vstupenky?
V ceně vstupenky již pátý rok dostáváte servis, který často nemají ani daleko slavnější marketingové akce. Co se v ní tedy skrývá?
- Prvotřídní catering, skvělá káva i nealko po celý den
- 3 party s živelnou festivalovou atmosférou
- Živé kontakty s 1700 marketéry, experty, freelancery, lidmi z agentur
- Videozáznamy přednášek ve Full HD kvalitě
- Simultánní překlad celého hlavního programu
- Možnost registrace na workshopy ve čtvrtek 9. 11.
Marketing Festival není žádná konference… ale pořádný Festival! Špičkový obsah, networking na talíři, inspirace z celého světa, kapely, party everywhere. Festivalovou atmosféru celé akce tvoříte hlavně vy jako skvělé publikum. (Jindřich Fáborský)
TIP! Detailně se o celé konferenci rozepisuje její ředitel Jindra Fáborský na svém blogu: o celé letošní koncepci a průběhu akce.