Kdy: 23. února 2017 / V kolik: od 9:00 do 17:00 / Kde: Na Pankráci 1690/125, Praha 4
ZÁKAZNÍK 2030 – KONFERENCE, KTERÁ UKÁŽE, JAK SE MĚNIT SPOLU SE ZÁKAZNÍKY!
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme rozumět.
Kam směřuje zákaznické chování? Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně dnes zákazníci chtějí? Jak si je udržet a získávat nové? Jací jsou zákazníci generace Y a Z? Proč jim nerozumíme? „Náš zákazník – náš pán“ stále platí, nebo jde jen o přežitý citát? Jak se chovat ke svým klientům, být úspěšný a nebýt v podřízené pozici poslušného „otroka“? Může existovat se zákazníky partnerství? Zákazníci už nechtějí jen službu, chtějí zážitek! Ale jaký zážitek? Jeden klik nebo nadstandardní osobní službu?
A co chce váš zákazník, víte to?
Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? A jak na tyto změny reagovat?
Pro koho je konference Zákazník 2030 určena?
Pro všechny, kteří pracují se zákazníky – pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu a inspirovat se.
„Člověk má povinnost dávat a právo brát“
Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.
Seznam řečníků na konferenci:
- Petra Průšová – Managing Director Central Europe, Kantar
- Vladana Augstenová – Certifikovaná sex. asistentka pro handicapované
- Karel Duchek – Executive Director, Wunderman
- Prof. MUDr. Josef Koutecký, DrSc. – Čestný host akce, významný lékař
- Lenka Bartizalová – Head of Operation, BlueLink International
- Simona Benešová – Site Manager, Skupina BlueLink
- Jaroslava Pokorná Jermanová – Hejtmanka Středočeského kraje
- Zuzana Řezníčková – CEO, Luxury Brand Management
- Ladislav Trpák – Spolumajitel a zakladatel e-shopu ZOOT.cz
- Ivan Petrův – Ředitel, Brašnářství Tlustý a spol.
- Lucie Tvarůžková – Zakladatelka Zonky.cz
Představení projektu Lucie Tvarůžkové a projektu ZONKY
Lidé lidem – Lidé si uvědomili, že někdy je vhodné vybočit ze systému a obejít banky, přečíst si příběh a půjčit si a navzájem si tak pomoci.
Lucie Tvarůžková studovala žurnalistiku na Karlově univerzitě v Praze a na City University v Londýně. Pracovala jako investigativní reportérka pro různá média, jako korespondentka Hospodářských novin v Bruselu, později se stala šéfredaktorku zpravodajského portálu iHNED.cz a zástupkyní šéfredaktora Hospodářských novin.
Po odchodu z médií začala působit ve startupovém inkubátoru Creative Dock, kde založila a vede on-line platformu na P2P půjčky – Zonky.cz. Tento projekt umožňuje lidem půjčovat si mezi sebou peníze za férový úrok bez asistence bank a nebankovních institucí.
Program konference Zákazník 2030
08:20 – 08:50 Registrace účastníků
08:50 – 09:00 Zahájení konference, úvodní slovo
Petra Průšová/Kantar – Jací budou zákazníci v roce 2030?
Karel Duchek/Wunderman – Zákazník zítřka a komunikace s ním
Simona Benešová + Lenka Bartizalová/BlueLink – Humanly Digital
10:45 – 11:15 Coffee break
Ladislav Trpák/ZOOT.cz – Zákazník coby novodobý bůh v matrixu holografické reality
Ivan Petrův/brašnářství Tlustý – Ze sklepa do světa, rok čtvrtý
Lucie Tvarůžková/Zonky.cz – Lidé lidem
13:00 – 14:00 Oběd
Jaroslava Pokorná Jermanová/hejtmanka – Občan jako klient
15:15 – 15:45 Coffee break vč. tomboly
Vladana Augstenová/sex.asistentka pro handicapované – Klient se všemi jeho potřebami
Josef Koutecký/čestný host akce – Pacient jako klient
Irena Ondrušová/Lékořice
17:00 Zakončení akce, afterparty
Místo konání konference
Konferenční sál OKsystem
Na Pankráci 1690/125
Praha 4
Jak se tam dostanete? Mapa napoví!
Bližší informace o konání konference na webu: http://zakaznik2030.cz/