Klienti Air Bank už nemusí čekat na fyzické dodání platební karty. Mobilem můžou začít platit okamžitě

Air Bank svým klientům nově umožňuje, aby si platební kartu zdigitalizovali pro placení mobilem ihned poté, co si o ni zažádají.

Air Bank svým klientům nově umožňuje, aby si platební kartu zdigitalizovali pro placení mobilem ihned poté, co si o ni zažádají. Tuto novou službu mohou klienti využít, nejen když si žádají o zcela novou kartu, ale také když potřebují vydat kartu náhradní.

„Možnost nahrát si novou kartu do telefonu a začít s ní ihned platit v obchodech ocení zejména noví klienti, kteří si účet u bankyotevřou úplně poprvé. Dříve totiž museli s placením týden počkat, než jim plastová karta přišla do poštovní schránky. Nově ale mohou platit už od prvního dne v Air bank. Stačí jim k tomu chytrý telefon, který podporuje funkci placení,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb banky.

Tip na článek: Air Bank opět zlevňuje hypotéky. Klientům nově nabídne nižší úrok u úvěrů od 700 tisíc korun

Nová služba se ale může hodit i stávajícím klientům banky. A to například v situaci, kdy svojí nebo cizí vinou přijdou o platební kartu a budou potřebovat vydat kartu náhradní. Pokud klient využívá chytrý telefon s funkcí placení, může si do mobilu náhradní kartu ihned nahrát a bez nutnosti čekat na plastovou kartu pokračovat v bezkontaktním placení. Nahrání nové karty pro placení mobilem klienti jednoduše provedou
v aplikaci My Air.

Platby mobilem v Air Bank využívá už 173 tisíc klientů. Banka měsíčně vydá v průměru 20 tisíc nových nebo náhradních platebních karet. Klienti si mohou bezplatně požádat o dvě platební karty a jednu platební nálepku. Náhradní karta je také vždy zdarma.

Air Bank - logo banky
Air Bank – logo banky

Co číst dále:

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..