Air Bank od pondělí 10. června spoustila novou reklamní kampaň na podporu běžného účtu. Prostřednictvím série televizních spotů má banka za cíl přiblížit divákům výhody běžného účtu ze tří oblastí: jednoduché a pohodlné placení, dokonalý přehled o penězích a získání více výhod, než kolik účet stojí.
Mediální kampaň Air Bank
Air Bank i nadále pokračuje v reklamním konceptu Dva světy se známou dvojicí bankéřů. Ti se tentokrát setkávají v zákulisí natáčení televizní reklamy.
Prostřednictvím série televizních spotů má banka za cíl přiblížit divákům výhody běžného účtu.
Air Bank i nadále pokračuje v reklamním konceptu Dva světy se známou dvojicí bankéřů. Ti se tentokrát setkávají v zákulisí natáčení televizní reklamy.

První televizní spoty z nové reklamní série Zkuste si, jaké je to mít Air Bank na podporu výhod běžného účtu se zaměřují na absenci absurdních poplatků, úrok i na běžném účtu nebo slevy u vybraných partnerů v rámci programu Odměny za placení.
Nový spot „Zkuste si účet: Bez absurdních poplatků“ najdete tady:
Nový spot „Zkuste si účet: Vrátíme vám 5 % z nákupů zpět“ najdete tady:
Nový spot „Zkuste si účet: Získejte 1% úrok i na běžném účtu“ najdete tady:
Celkový koncept kampaně banka promítne také v online reklamě. V oblasti kreativity spolupracovala Air Bank s agenturou McCANN. Média pro ni plánují a nakupují Médea a Mediatrix, v oblasti online to jsou agentury Acomware a Ogilvy (Performance Marketing).
V soutěži Zlatá koruna získala Air Bank tři zlaté
Prvenství nám vynesly běžný účet, mobilní aplikace a okamžité platby, které se staly novinkou roku. Na bednách vítězů s bronzem skončila i naše půjčka.