Air Bank spustila novou mediální kampaň. Představí výhody běžného účtu a diváky zavede do zákulisí natáčení televizní reklamy

Air Bank reklama
Air Bank reklama

Air Bank od pondělí 10. června spoustila novou reklamní kampaň na podporu běžného účtu. Prostřednictvím série televizních spotů má banka za cíl přiblížit divákům výhody běžného účtu ze tří oblastí: jednoduché a pohodlné placení, dokonalý přehled o penězích a získání více výhod, než kolik účet stojí.

Mediální kampaň Air Bank

Air Bank i nadále pokračuje v reklamním konceptu Dva světy se známou dvojicí bankéřů. Ti se tentokrát setkávají v zákulisí natáčení televizní reklamy.

Prostřednictvím série televizních spotů má banka za cíl přiblížit divákům výhody běžného účtu.

Air Bank i nadále pokračuje v reklamním konceptu Dva světy se známou dvojicí bankéřů. Ti se tentokrát setkávají v zákulisí natáčení televizní reklamy.

Air Bank - nový reklamní spot
Air Bank – nový reklamní spot

První televizní spoty z nové reklamní série Zkuste si, jaké je to mít Air Bank na podporu výhod běžného účtu se zaměřují na absenci absurdních poplatků, úrok i na běžném účtu nebo slevy u vybraných partnerů v rámci programu Odměny za placení.

Nový spot „Zkuste si účet: Bez absurdních poplatků“ najdete tady:

Nový spot „Zkuste si účet: Vrátíme vám 5 % z nákupů zpět“ najdete tady: 

Nový spot „Zkuste si účet: Získejte 1% úrok i na běžném účtu“ najdete tady:

Celkový koncept kampaně banka promítne také v online reklamě. V oblasti kreativity spolupracovala Air Bank s agenturou McCANN. Média pro ni plánují a nakupují Médea a Mediatrix, v oblasti online to jsou agentury Acomware a Ogilvy (Performance Marketing).

V soutěži Zlatá koruna získala Air Bank tři zlaté

Prvenství nám vynesly běžný účet, mobilní aplikace a okamžité platby, které se staly novinkou roku. Na bednách vítězů s bronzem skončila i naše půjčka.

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..