Banka zavádí inovativní způsob obsluhy klientů na všech svých pobočkách, přístup je založen na technologii tabletů se známým rozhraním mobilní aplikace My Air. Tento krok přináší klientům nejen rychlejší a jednodušší přístup k bankovním službám, ale také konzistentní uživatelskou zkušenost napříč kanály.
Více než 69 % klientů, kteří navštíví pobočku banky, používá mobilní bankovnictví pro hospodaření s penězi. Nově při návštěvě poboček Air Bank bude klienty vítat bankovní asistent s tabletem s pobočkovou nadstavbou aplikace My Air — Cair. Obsluha klienta tak proběhne v přirozeném prostředí mobilní aplikace.
„Dále posouváme hranice zákaznické zkušenosti a zároveň zvyšujeme sebevědomí klientů v používání služeb v rámci mobilní aplikace, kdy je bankovní asistent provede celým procesem. Při další příležitost tak bude klient schopen požadavek vyřídit sám bez nutné návštěvy pobočky,“ vysvětluje Karel Horák, ředitel divize Péče o klienty v Air Bank.
Data banky ukazují, že přes 83 % klientů banky má ve svém mobilním telefonu napárovanou aplikaci My Air a toto číslo stále roste. Air Bank při svém založení jako první banka na trhu demokratizovala způsob obsluhy klientů, kdy bankovní asistent sedí vedle klienta u počítače a naviguje ho v jeho internetovém bankovnictví. Cair pak zákaznickou zkušenost posouvá na další úroveň.
„Díky identickému rozhraní s mobilní aplikací se zákazníci mohou cítit komfortně a také bezpečně, rozvržení na tabletu využívá veškeré funkce a pohodlí aplikace, na které jsou klienti zvyklí. Klienti mohou v novém rozhraní provádět veškeré operace, měnit nastavení nebo si v klidu projít nabídku produktů, zatímco jim bankéři poskytnou odbornou pomoc v reálném čase,“ říká Karel Horák.
Dosud sesbíraná zpětná vazba od klientů během pilotního provozu je velmi pozitivní, Cair se tak do postupně do konce roku objeví na všech pobočkách Air Bank.
„Klienti, kteří měli možnost Cair vyzkoušet, oceňují známé prostředí a rychlý přístup ke službám, které jim usnadňují jejich finanční záležitosti. Pomocí Cair se nám daří naplňovat tři základní potřeby každého klienta — obsloužit, naučit a poradit,“ dodává Karel Horák.
Air Bank spouští Výhody za věrnost, aktivním klientům zlevní hypotéky a nabídne další benefity
Od začátku listopadu mohou klienti Air Bank získat dva nové balíčky Výhod za věrnost. Banka v nich nabízí například bonusové úročení na korunovém spořicím účtu až do 1 milionu korun, výběry z bankomatů v zahraničí zdarma nebo slevu na hypotéce.
Nové balíčky Platím s Air Bank a Žiju s Air Bank jsou dostupné pro všechny klienty, kteří využívají pravidelně služby banky. Balíčky není nutné nijak aktivovat, po splnění pravidel v aktuálním měsíci se příslušný balíček na příští měsíc zapne automaticky.
„Dlouhodobě se zaměřujeme na to, abychom klientům zjednodušovali vše kolem peněz a vytvářeli produkty na míru jejich potřebám. Ať nás používají klienti jakkoli, třeba jen na jednu věc, najdou u nás spoustu výhod. A pro klienty, kteří nás používají opravdu aktivně, máme připraveno vždy něco navíc,“ říká Jiří Suchý, ředitel divize Produkty a inovace Air Bank.
Přehled balíčků Platím s Air Bank a Žiju s Air Bank:
Klienti, kteří splní podmínku 5 plateb kartou měsíčně, získají bonusovou úrokovou sazbu na spořicím účtu až do výše 500 tis. Kč a 1 % zpět z plateb kartou v zahraničí. Klienti, kteří budou mít navíc příjem alespoň 25 000 Kč měsíčně, získají bonusovou úrokovou sazbu na spořicím účtu až do výše 1 mil. Kč, 1 % zpět z plateb kartou v zahraničí, výběry z bankomatů v zahraničí zdarma a výhodnější úrokovou sazbu na hypotéce o 0,1 procentního bodu.
Pro více informací navštivte https://www.airbank.cz/vyhody-za-vernost/