ABOUT YOU – recenze a zkušenosti s novým módním e-shopem na českém trhu

ABOUT YOU recenze a zkušenosti zákazníků
ABOUT YOU recenze a zkušenosti zákazníků

About You je německý online obchod s módou, který v říjnu 2018 oficiálně vstoupil na český trh, který je sedmou zemí v celé Evropě. V plánu je také expanze na Slovensko a do dalších zemí EU a poté do celého světa. E-shop má na všech trzích několik milionu zákazníků.

Motto shopu je: It’s About You.

ABOUT YOU je mladá e-commerce společnost, která spojuje to nejlepší z různých oblastí: vášeň pro módu, jedinečné technologie a infastrukturu jedné z celosvětově největších obchodních skupin. U nich nemusíte dlouho hledat módu, která Vás nadchne a bude se k Vám hodit. Pomůžou Vám najít kousky, které podtrhnou Vaši osobnost a posílí Vaše sebevědomí.

Vstup do obchodu ABOU YOU přímo zde – ukoj svoji vášeň! :-)

ABOUT YOU.cz nabízí módu, styl & fashion
ABOUT YOU.cz nabízí módu, styl & fashion

Zažijete tak úplně nový způsob nakupování módy online, na který jste dosu v ČR nebyli zvyklí. Se zbožím od nejlepších značek, tipy módních specialistů a díky vybraným aplikacím najdete u ABOUT YOU ten pravý styl právě pro Vás! Tady se bude muset utkat například s českým ZOOTem, polským Answear či německým Zalando, které sem vstoupilo také v létě 2018.

Naše hodnocení obchodu About You: 8/10

Hodnocení ABOUT YOU – plusy a minusy:

  • Sortiment: ze začátku přes 70 tisíc produktů od 1000 značek + budou přibývat další
  • Výhody: doprava zdarma, slevové akce, možnost vrátit zboží do 100 dní
  • Nevýhody: počáteční zmatky s vyřizováním objednávek a reklamací / špatná komunikace se zákazníky
  • Hodnocení: celkově se jedná o svěží vítr do zaprděného světa české módy a oblékání ;-)

Vstup do obchodu ABOU YOU přímo zde – ukoj svoji vášeň! :-)

AboutYou.cz unikátní mobilní apka ví přesně, co potřebujete!

Pro Apple a Android smartphony nabízí ABOUT YOU mobilní aplikaci. Stáhnout si ji můžete ve Vašem App Store nebo Google Play Store, kde ji najdete po zadání klíčového slova ABOUT YOU. V případě že máte dotazy k stahování nebo používání aplikace, obraťte se prosím na zákaznický servis.

Populární německý obchod s módou, který je v této velké zemi dvojkou na trhu hned po Zelandu, se v Česku objevil už před několika měsíci ve zkušebním provozu (léto 2018), ostrý provoz zahájil až téhož roku v říjnu. V Německu, kde byl založen, funguje teprve od roku 2014, od té doby už má ale v Evropě slušné jméno módního dravce a miliony spokojených zákazníků, byť jeho start v Česku nebyl bez komplikací…

Hned od počátku nabídne About You v Česku přes 70 000 produktů od 1000 světových značek – kromě známých Nike nebo Adidas ale také menší skandinávské, německé, francouzské či italské značky a návrháře, které se v Česku dosud nikde neprodávají. Časem by se měla nabídka značně rozšířit a přidají se nejspíš také české značky.

Velmi zajímavá je mobilní aplikace, přes kterou lze online nakupovat. Ukáže vám ale také, jak oblečení kombinovat nebo jaké outfity jsou aktuálně trendy. Je propojená s Facebookem zákazníka, takže přesně ví, jaké oblečení jej zajímá a jaké známé osobnosti sleduje – podle toho oblečení zákazníkovi navrhuje a vybírá. E-shop pro každého vypadá úplně jinak a cílí tak jen na věci, které potřebujete právě Vy.

Vstup do obchodu ABOU YOU přímo zde – ukoj svoji vášeň! :-)

About You pro muže, pro ženy i pro malý zlobidla :-)

Na About You si přijdou na své jak ženy, tak také muži a děti, pro které je rovněž připraven široký sortiment zboží všeho druhu – od veškerého oblečení, přes boty až po různé doplňky, jako jsou čepice, tašky, batohy, pásky, šátky, šály, hodinky, kravaty nebo sluneční brýle a slunečníky.

Na webu pak najdete ještě speciální sekce Premium, Sport a Výprodej, kde se můžete těšit na zajímavé akční slevy, díky kterým ušetříte mnohdy i několik stovek korun až tisíc korun.

ABOUT YOU recenze
ABOUT YOU nezávislá recenze

About You slevy, vracení zboží & doprava zdarma

Na otevírací launch párty 10. října 2018 v Praze bylo pozváno spoustu českých influencerů a vlivných osobností na sociálních sítích v ČR, jako jsou mladí YouTubeři, herci, moderátoři nebo modelky a samozřejmě nemohly chybět ani mnohé „celebrity“ haha. Ti pak propagovali tento obchod na svých profilech a nabízeli různé slevové kupóny pro své sledující ovečky (nebo blbečky?:))

Aktuální slevový kód pro 10% slevu je: AYCESKO

Společnost vede silnou marketingovou kampaň v televizi, na internetu, sociálních médiích, v tisku, outdooru, kině a také v rádiu, cílit chce primárně na mobilní aplikaci. Plánována je do konce listopadu, poté povede speciální kampaň pro svátek nakupování – Black Friday, Cyber Monday and Yellow Afternoon.

Kampaň cílí také na dvě velké výhody – dopravu zdarma pro všechny bez jakýchkoliv podmínek, zvoží vám bude doručeno do 2 – 4 dnů. A možnost vrácení onošeného zboží do 100 dní je určitě také fajn spestření pro spousty nenasytných shopaholiček s prázdnou peněženkou! :-) Už nyní má About You sklad pro vrácené nechtěného zboží v hlavním městě piva, Plzni.

Otevření nového účtu u ABOUT YOU

Jak se mohu zaregistrovat?

Pro vytvoření zákaznického účtu klikněte na odkaz »Přihlásit se« v záhlaví stránky. Poté v sekci pro přihlášení klikněte na odkaz »Registrace« a vyplňte registrační formulář. Zákaznický účet můžete také nastavit pohodlně během první objednávky. V obou případech musíte zadat svou e-mailovou adresu a heslo. S těmito údaji se můžete kdykoli přihlásit a prohlížet si nebo upravovat data.

Je registrace zpoplatněná?

Registrace v ABOUT YOU je a zůstane samozřejmě bezplatná.

Budou mé údaje poskytnuty třetím stranám?

ABOUT YOU striktně uschovává všechna zákaznická data a neposkytuje je třetím stranám.

Jak mohu změnit, popřípadě obnovit moje heslo?

Jednoduše klikněte na »Zapomněli jste heslo?« v záhlaví na domovské stránce pod odkazem »Přihlásit se« a zadejte svou e-mailovou adresu. Zašlou Vám e-mail, pomocí něhož si můžete zvolit své nové heslo.

Mohu si upravit svá data?

Po přihlášení do zákaznického účtu můžete vidět a upravovat data týkající se Vaší adresy. Pro změnu e-mailové adresy, telefonního čísla nebo jména se prosím obraťte na náš zákaznický servis. Můžete tak učinit přes e-mail zakaznickyservis@aboutyou.cz nebo telefonicky na bezplatném čísle 800 022 907. Při volání ze zahraničí mohou být účtovány poplatky.

Kde zjistím více o mých datech a o právu na přenositelnost osobních údajů?

Chcete vědět více o Vašich datech? Pro uplatnění Vašeho práva na přenositelnost osobních údajů (čl. 20 GDPR) kontaktujte zákaznický servis e-mailem na zakaznickyservis@aboutyou.cz.

Jak mohu smazat můj účet?

Napište e-mail na adresu zakaznickyservis@aboutyou.cz a oni ihned zajistí smazání Vašeho zákaznického účtu.

ABOUT YOU hodnocení a diskuze zákazníků
ABOUT YOU hodnocení a diskuze zákazníků

ABOUT YOU – doprava, platba a reklamace

Jednou z mnoha výhod nákupu na AboutYou.cz je, že náklady na dodání a také vrácení zboží hradí About You obchod. Poštovné je tedy zcela zdarma. Doba dodání produktů, které jsou na skladě, činí 2 – 4 pracovní dny. Můžete si také zvolit mezi několika platebními možnostmi: 

  • platba kreditní kartou
  • služba PayPal
  • služba PayU
  • platba na dobírku

Pokud doručené zboží není v pořádku, můžete ho samozřejmě bezplatně vrátit zpět s uvedením důvodu pro vrácení. Jakmile položka dorazí zpět do obchodu a je zkontrolována, peníze vám budou vráceny tím způsobem, který jste dříve zvolili jako způsob platby. Nový produkt si pak jednoduše objednejte z eshopu.

Slevový kupon ABOUTYOU

Aktuální slevový kód pro 10% slevu je: AYCESKO

Jak mohu uplatnit můj slevový kód?

Pokud máte slevový kupón, můžete ho uplatnit přímo při realizaci platby. Jednoduše ho vložte do řádku »Slevový kód«. Celková suma Vaší objednávky se pak automaticky upraví a hodnota slevového kódu se odečte.

Mohu uplatnit můj slevový kód dodatečně na již existující objednávku?

Slevový kupón nemůže být použit dodatečně. Pokud jste zapomněli uplatnit Váš kód při nákupu, můžete tak jednoduše udělat při Vaší následující objednávce.

Můj slevový kód nefunguje, jaký může být důvod?

Pokud Váš slevový kód nefunguje, může to být z následujících důvodů:

  1. Kupón byl již uplatněn, a proto je slevový kód použitý
  2. Kupón je vystaven pro konkrétní zákaznický účet.
  3. Použití kupónu je podmíněno minimální a/nebo maximální hodnotou objednávky.
  4. Kupón není možné uplatnit na všechny značky.

Pokud Váš kupón nefunguje z jiného důvodu, obraťte se prosím na zákaznický servis a mějte Váš slevový kód po ruce.

Mohu si nechat vyplatit slevový kód v hotovosti?

Slevové kupóny nemohou být vyplaceny v hotovosti.

Vstup do obchodu ABOU YOU přímo zde – ukoj svoji vášeň! :-)

Novej letr neboli Newsletter ABOUT YOU

Co je Newsletter a přinese mi nějaké výhody?

Náš newsletter Vás bude pravidelně informovat o aktuálních akcích probíhajících v našem online obchodě, stejně jako i o novinkách z módního světa. Pokud se přihlásíte k odběru našeho bezplatného newsletteru, obdržíte exkluzivní informace o:

  • nových produktech a trendech
  • slevových kupónech a akcích
  • VÝPRODEJI

Jak se mohu přihlásit k odběru newsletteru?

Pokud si nechcete nechat ujít žádnou z našich aktuální akcí a nabídek, můžete se přihlásit k bezplatnému odběru našich novinek. Jednoduše zadejte svou e-mailovou adresu v sekci »Newsletter« v dolní části naší stránky. Hned poté obdržíte e-mail, v němž stačí potvrdit registraci newsletteru.

Po přihlášení k odběru novinek obdržíte potvrzovací e-mail s odkazem pro aktivaci. Registrace bude úspěšná pouze v případě, že jste klikli na tento odkaz.

Jak často budu dostávat Newsletter?

Newsletter vychází v nepravidelných intervalech. Vždy, když se objeví novinky ze světa módy nebo se konají speciální akce, jako například výprodej, slevové kupóny apod.

About You kontakt na firmu

I přesto, že je sídlo společnosti v německém Hamburgu, lze se s tímto e-shopem spojit také v češtině, a to těmito způsoby:

  • zavolejte na telefoní číslo 800 022 907 (zdarma, Po-Ne 9-20h)
  • napište email na zakaznickyservis@aboutyou.cz (ozvou se vám (snad) do 24h:)
  • nebo si udělejte výlet do Dojčlandu a navštivte je osobně! :-))

Jak obchod na netu také hledáte? oboutyou, aboutjů, abou yuo, youabout, boutyou, aboutyou.cz atd.

Právě jste dočetli největší, nejobsáhlejší a nejobjektivnější recenzi módního e-shopu ABOUT YOU a nyní Vás poprosíme o Vaše názory a zkušenosti s tímto obchodem níže v komentářích, děkujeme! Velice tím pomůžete i dalším čtenářům a zákazníkům ABOUTYOU.CZ !!!

Vstup do obchodu ABOU YOU přímo zde – ukoj svoji vášeň! :-)

27 KOMENTÁŘE

  1. Objednávala jsem už několikrát, 2x mi bylo poslané zboží špatné velikosti. Jednou halenka za 1600 kč byla na jedno použití a zdála se mi hned jako druhá jakost nebo nošená. Byla to značka tigha. A dnes se nenačetl slevový kupon. Objednávka nešla stornovat. Takže nedoporučuji, zboží mi ani nepřijde tak kvalitní. Nakupovat už tam nebudu.

  2. Moja prvá objednávka na About you bola urcite moja posledná nakoľko zakaznicky servis je totálne neschopný vyhovieť a pomôcť zákazníkom. Z nejakého neznámeho dôvodu mi aj po skontrolovaní objednávky bola zmenená veľkosť topanok. Ani nie hodinu po vytvorení objednávky píšem na zákaznický servis s tým že chcem číslo zmeniť na pôvodné ktoré som si zadala do objednávky. Zákaznicky servis ma informoval že nieje schopný moju objednávku ani upraviť, nemôžem ju upraviť ani ja a aby málo nebolo tak sa neda ani zrusit!!!! Neviem zaco presne su platený ludia na zakaznickom servise ale z mojho pohladu su to vyhodene peniaze rovnako ako moj cas straveny na stranke s ktorej mi pride tovar ktory ani nepreberiem. Najhorsie na tom je ze ako pozeram na referencie asi budem par mesiacov aj cakat na svoje peniaze. Nakupovat cez tuto stranku vobec neodporucam.

  3. Na Aboutyou jsem objednávala podruhé. První objednávka proběhla v pohodě, zboží odpovídalo takže OK. Podruhé jsem bohužel musela zboží vrátit pro neodpovídající velikost. 13.2. 2020 jsem dostala potvrzení o vrácení zboží, ale již 2 měsíce čekám na vrácení peněz . Prostřednictvím zákaznického servisu jsem toto min. 5x urgovala, vždy s ujištěním, že urgenci předávají finančnímu oddělení. Opět bez odezvy. Již nikdy nic neobjednám. Varuji vracet zboží. Tuto společnost nedoporučuji.

  4. Dnes mi přišel spodní díl bikin calvin klein. Přišel bez visacek!! Cedulka drží na „vlasku“. Jak si mohou dovolit prodat plavky bez visacek? To už je někdo nosil? Fuj! V životě si od nich už nic nekoupim!!

  5. Nakupovala jsem zatím 3x, něco jsem si nevhala, něco vracela z každé objednávky. Doručení i vrácení bez problémů, peníze +- týden od doručení na účtě. Zboží až na jedny boty naprosto bez vad ve výborné kvalitě. Zklamání jen ze sandálů Esprit, které byly buď fake a nebo hooodně nevydařený kus. Nakupuji i na jiných eshopech s módou, v zásadě dle ceny.

  6. Zboží jsem vracela- nesedlo mi. 3.5.2019 si zboží převzali a od té doby si dopisuji, aby mi vrátili peníze. Zatím jsem je neobdržela. Jsou to bezmála 3 měsíce. AY už nikdy.

  7. Kdyby to šlo, dám do hodnocení záporný počet. 30. června jsem objednala zboží, během deseti minut jsem poslala storno objednávky (pozdě, ale naštěstí jsem si přečetla hodnocení). Potvrzení o přijetí storna mi přišlo ihned. 1. července ráno mi přišel mail, že zboží neskladňují. Ihned jsem jim volala, že jsem poslala storno. Nějaký týpek na lince blekotal, že jojo jojo… Dnes 3. července mi přišla SMS z PPL, že mi vezou zboží!!!! Volám na linku About You, je 8.31 hodin, záznamník říká, že volám mimo hodiny a že na lince jsou od 08.00 do 22:00 hodin. Jsou to hovada! Na PPL jsem volala, ať balík ani nenakládají a pošlou jim to zpět. Nic u nich nekupujte, je to velice neseriózní firma.

    • Z tohto „e-shopu“som objednala 1. a posledný raz!
      NEVRACAJÚ PENIAZE ZA VRÁTENÝ TOVAR!!!!!!!!!!!!
      Dňa 1.10.2019 som na stránke e-shopu ABOUT YOU riešila vrátenie niektorých položiek z objednávky.
      Postupovala som presne podľa pokynov a v ten istý deň som si objednala kuriéra Slovenskej pošty. Ak je taká možnosť, vždy si objednám kuriéra (DPD, DHL), lebo je to pohodlnejšie, ako sa trepať na poštu. Kuriér prišiel prevziať balík dňa 2.10.2019. Keďže som ešte nevracala balík cez kuriéra Sl. pošty, spýtala som sa ho, či mi dá aj potvrdenie, že ho prevzal. On sa spýtal, či je to „About you“. Ja že, áno. On na to, že mi nemá čo dať, že všetko je na predtlačenej etikete, ktorú som nalepila na balík. Vraj, že tá v tomto prípade funguje ako podací lístok.

      Pár dní ubehlo a stále mi neprišiel žiaden mail s informáciou, či už môj balík dostali. A to išiel len do Žiliny!
      Preto som kontaktovala dňa 4.10.2019 Sl. poštu. Podla kódu na predtlačenej etikete na balíku.
      mi povedali, že balík s vrátenym tovarom už dorazil do Žiliny. Tuto informaciu som si overila aj na stranke Sl. pošty, ked som si dala vysledovať zásielku s číslom z tej etikety. Tak som bola spokojná a už som len 14 dní čakala na vrátenie peňazí. To je totiž lehota, v ktorej garantujú vratenie penazí za vrateny tovar.

      Peniaze (mimochodom, vyše 300 Eur) mi stále neprišli. Preto som 18.10.2019 volala na infolinku ABOUT YOU a operátor mi oznámil, že v systéme vôbec nie je zaznamenané, že vrátený tovar dostali. Myslela som, že zle počujem. Objednávam si už roky tovar z celého sveta. Pravda je, že málokedy tovar vraciam, ale v tomto prípade som bohužiaľ musela vrátiť až 5 položiek z objednávky, lebo mali otrasnú kvalitu aj material a celkovo sa dosť nezhodovali s fotkou na webe….. V živote sa mi ale nestalo, že by mi nevratili peniaze

      Odvtedy sa stále doťahujem s operatormi na infolinke, ktorí maju stale nejake vyhovorky a že mám byť trpezlivá, že majú toho veľa…..
      Poslala som aj vyplnený formulár s čestným prehlásením, že som tovar vrátila a stále nič!

      Normálne sa hanbím, že som mohla byť taka sprostá a vobec si od nich niečo objednať! Myslela som, že keď majú prachy na Sajfov honorár za nahovorenie reklám, tak asi nebudú potrebovať takto žebrácky okrádať ludí. Mýlila som sa!

  8. Prvni objednavka v poradku,pri druhe mi prislo jine zbozi (nesouhlasila barva).Vraceni zbozi neni tak jednoduche,jak se se inzeruje.Naopak I po tlf.hovoru jsem nebyla moc moudrejsi.Vzdala jsem vraceni a nikdy si uz nic neobjednam. Zdena Zingopi

  9. Nechápem ľudí ako môžu nakupovať tieto druho až treťotriedne handry o ktoré nikdo v európe nemá záujem a esšte za také nehorázne ceny. Všetci sa tešíte že doprava je zadarmo, ale platite ju minimálne 2x v cene tovaru, to Vám asi nedochádza. Stači si len pozrieť outletove stránky anglické napríklad ako mandmdirect alebo getthelabel tak zistíte kolká bije,dokonca aj niektoré napr tenisky adidas original alebo trička…. hocičo je tam neporovnatelne lacnejšie aj ked si zaplatím dopravu 8eur. Objednávka nad 80eur je zadarmo.
    Takže len toľko k porovnaniu „úžasného“ About you

  10. U ABOUT YOU jsem si zatím objednala jen jednou, ale byla jsem plně spokojená. Splnili vše, co uvádějí ve svých informacích. Objednala jsem si kabát, který dorazil 4 dny po potvrzení objednávky – objednaná velikost, barva i cena v pořádku. Doručila PPL, placenou dobírkou. Protože kabát přeci jen nepadl, vrátila jsem ho (problém byl s PPL, ne všechny provozovny mají i odesilatelskou službu, jak inzerují). Od ABOUT YOU jsem dostala potvrzení, že kabát byl přijat a po odeslání IBAN a BIC podle instrukcí (nakupovala jsem bez zákaznického účtu), mi byly peníze za 3 dny převedeny na účet.
    ABOUT YOU, děkuji.
    Jana Moravcová

  11. Jsem spokojená, malinko jsem se vyděsila po přečtení recenzí , první bunda v pořádku , ale velká, vráceno zpět a peníze byly vráceny 9 den po potvrzení od About you o převzetí vráceného balíku. druha bunda již správná velikost, nechala jsem si ji a spokojenost holky :-)

  12. Oblečení mi v pořádku a rychle dorazilo, a i když bohužel nesedělo, nebyl problém jej vrátit.

    Zboží objednáno 15.2.,
    doručeno 22.2.
    26.3. ráno jsem jej odnesla do PPL Parcelshopu,
    27.3. svítilo na účtě, že zboží dorazilo,
    2.3. přišel potvrzovací email,
    4.3. jsem měla peníze zpět na účtě.
    Za mě tedy rychlý a bezproblémový servis.

    Oceňuju zejména obal, který je úžasně prakticky a blbuvzdorně použizelný k potenciálnímu vrácení zboží, + samozřejmě to, že není třeba platit poštovné. Ostatní eshopy by se měly učit!

  13. Objednala jsem si 4 plesove saty, bohuzel zadne nesedely, takze jsem je vracela zpet. Zpozi bylo ve sklade prijato podle informaci z meho uctu na ay 14.2.2019 a 28.2 jsem zacala resit, proc stale po 14 dnech nejsou penize na uctu.
    Precetla jsem recenze a s hruzou, ze uz penize neuvidim jsem napsala na facebook a instagram spolecnosti zpravu ohledne toho, ze ocekavam v nejblizsi dobe sve penize zpatky, nebo vse predam svemu pravnimu zastupci a prislusnym organum k doreseni. Ozvali se mi dnes (1.3) s tim ze vse predaji na financni oddeleni a bude to co nejdrive vyreseno.
    (Coz me podle zkusenosti predeslych zakazniku velice rozcililo, protoze se jim takovych odpovedi dostavalo bezne)
    NICMENE! Penize dnes odpoledne na ucet DORAZILY! :)

    Takze kdyz to shrnu, zpozdeni platby bylo 1-2 dny, coz beru jako v poradku, nicmene jsem se po precteni recenzi a odpovedi dost bala.

    Celkove az na tento mensi zadrhel ay doporucuji.
    Je skoda, ze spouste zakaznikum penize navraceny nebyly, eshop vypada dobre a zbozi je srovnatelne se zoot:)

  14. Od 9.12.čekám na vrácení peněz, klientské centrum mě jen neustále žádá o trpělivost, ale nějaké konkrétní vyjádření nikde. Teď jsem se zde v recenzích dočetla, že veškeré vratky z prosince vyplatili již minulý týden, takže to pravda není.TEĎ JE 22.2.PENÍZE STÁLE NEMÁM, NA ZÁKAZNICKÝ SERVIS VOLÁM UŽ DVAKRÁT DENNĚ, CO SE TÝČE PENĚZ, TAK VÁM TAM STEJNĚ NEPOMŮŽOU. JEŠTĚ U ŽÁDNÉHO JINÉHO ESCHOPU JSEM SE S TAKOVÝM PŘÍSTUPEM BOHUŽEL NESETKALA. Č. OBJEDNAVKY 340 65 990

  15. Ahoj všem, popravdě nevím jak zde recenzovat. Zboží mi bylo dodáno asi během tří dní – správné kusy i velikosti. Bohužel boty byly dost poničené ( škoda že slečny zboží nepřekonteolují, než ho odešlou) a kabát neseděl. Další den jsem tedy celou objednávku odeslala zpět se smlouvou o odstoupení – IBANEM a BICEM, které ale ani nebyly potřeba, protože jsem platila formou Paypal. Zboží jim během pár dní přišlo a během dne přijetí mi byly navráceny peníze, na které jsem čekala pár dní kvůli zahraničnímu převodu. Se slečnami na jejich Call centru jsem mluvila dvakrát a oba dva telefonáty proběhly skvěle a paní byly ochotné. Dost jsem se bála navracení peněz kvůli zdejším recenzním, ale nejspíše jen neposíláte odstoupení od smlouvy se správnými údaji vašich účtu pro mezistátní převody :-)

  16. Nechápu negativní recenze (buď jsem měla štěstí nebo někdo úmyslně poškozuje tuto firmu). Zboží jsem objednala 27.1 a dnes 30.1. už mám balíček doma. Perfektní kvalita zboží! Bohužel ze 4 věcí budu 2 vracet – nesedí mi velikostně, ale velikost uvedena na eshopu odpovídá, takže to bylo mou vinou :-) Uvidím, jak bude probíhat vrácení, snad bude také vše v pořádku. Jediný problém jsem viděla v komunikaci, když jsem 29.1. zjistila, že se stav zásilky nehnul (dne 27.1. to bylo odesláno – přišel mi email). Tak jsem 29.1. volala do PPL a ti mi řekli, že ještě fyzicky nemají můj balíček. Volala jsem tedy na About You infolinku, zvedla mi to paní, která mi řekla, že zjistí, kde je problém a 30.1 mi pošle email. Dnes 30.1. mi přišla sms, že mi dnes budou doručovat zásilku. Nevím, kde tedy byl problém, jestli balíček někde zapomněli…těžko říct. V každém případě 2 věci vracím, ale ne hned, jelikož budu v zahraničí (až 13. den jim jej prostřednictvím pobočky odešlu). E-mailem jsem je o tomto již informovala :-) Takže za mě spokojenost, nebojte :-)

  17. Vše proběhlo bez problémů. Objednávala jsem 3ks oblečení, jeden jsem vracela. Zboží dodáno do 3dnů :). Peníze zpět na účtu za vrácené zboží jsem měla také do 3dnů. Můžu jen doporučit :)

  18. Bohužel musím dát za pravdu všem hodnocením níže.
    Aplikace (web) je přehledný, působí seriózně,
    a pokud nenastane problém, je asi vše v pořádku – u mě platba i dodání. Zboží jsem dostala za 2 dny.
    Šlo ale o jiné zboží, než jsem si objednala – i když hodně podobné. Lišilo se „jen“ barvou, značkou a provedením střihu.
    Když jsem se věc snažila řešit přes jejich infolinku, dotyčný (evidentně cizinec) mi zřejmě ne vše rozuměl, a tak jsem přešla k písemné komunikaci. Pokaždé mi ale psal někdo jiný a odpovědi byly evidentně poskládané ze vzorů – a netýkaly se mé otázky. Na tu jsem dostala odpověď až po dlouhém snažení. Zněla „Nevíme“.
    Jinak jsem se ale také dozvěděla, že přestože se jednalo o chybu obchodu, zboží mi nevymění a jediná šance je ho vrátit a objednat znovu. Mezitím už se ale zvedla cena na dvojnásobek a to, že mi znovu nepošlou totéž jiné zboží, mi nikdo nezaručil…
    Pro mě z toho plyne JASNÝ ZÁVĚR – POKUD SI CHCETE UŠETŘIT PROBLÉMY, TOMUHLE E-SHOPU SE VYHNĚTE!

  19. Nakupování na about you je podle mě super, něco podobného v Česku moc chybělo! Plusy za mě:
    – Opravdu rychlé dodání zboží
    – U značkového tovaru mnou ověřená pravost zboží (žádný „fake“ jak tady bylo jinýma zmiňováno, nechápu.
    – Velikosti sedí (u každé značky si stačí najít velikostní tabulku na netu, tzn. AY to uvádí bych řekla dle dané značky)
    – Infolinka – funguje v pohodě, nerozumím negativním recenzím…
    – Mám za sebou přes AY něco přes 45 kusů objednaného zboží a nestalo se mi, aby něco přišlo poškozené
    – Ke vrácení peněz se nedokážu vyjádřit, ale věřím, že by se zachovali korektně, kdyby k tomu došlo, ale s tím zkušenost zatím nemám.
    – Doprava zdarma – docela cool tohle.
    Jediná nevýhoda asi:
    – Nejspíš bych uvítala u každé značky velikostní tabulky abych si to nemusela hledat na netu sama, ale to je spíš nápad, nestěžuji si:)
    Zdraví KÁŤA

  20. Objednala jsem si zboží 14.12.2018 a zaplaceno prostřednictvím PayPal stejný den s tím, že mi mělo být dodáno 19.-20.12.2018. Chápu, že v období Vánoc se doba může prodloužit a na zboží jsem tímto nespěchala. 21.12.2018 jsem se začala pídit, kde se asi zboží nachází a při prokliklu na „můj účet“ byla dodací doba změněna na 22.-27.12.2018, ale bez informace eshopu, že se dodací doba změnila. Psala jsem se tedy 21.12.2018 na zákaznickou linku, kdy jsem se dozvěděla, cituji: Zpravidla potřebuje náš přepravní partner PPL pro doručení Vaší zásilky 2-5 pracovních dnů, nyní je zřejmé zpoždění.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám příjemný den. S pozdravem z Hamburku
    26.12. jsem dostala email s informaci, že mnou objednané zboží není k dispozici a nelze tedy dodat, s formulářem na odstoupení od smlouvy. Dnes jsem posílala, abych dostala zpět peníze. Jsem zvědavá, kdy připlují na účet. Niceméně tedy zjistit po x dnech, že zboží není skladem, ale předtím je ta možnost si ho objednat a zaplatit, za moc kvalitní službu nepovažuji. Takže zatím nejspíš moje první i poslední zkušenost s tímto eshopem.

  21. Dodání zboží i následné vrácení z důvodu nevyhovující velikosti v pořádku. Vše rychle vyřízené.

  22. Na aboutyou jsem objednala i přes negativní recenze a jsem ráda, že jsem se nenechala odradit. Objednávala jsem celkem 3x ještě k tomu s příjemnou slevou 25%, zboží vždy dorazilo bez problému do 3 dnů a všechny kousky byly krásné a kvalitní. Dvě věci jsem vracela a peníze mi byly vráceny na účet ve slibované lhůtě 14 dní. Za mě je jediné malé mínus to, že na stránkách chybí tabulky velikostí nebo nějaké bližší rozměry daného kousku. Mají tam sice jakýsi ukazatel velikosti, ten mě však vyhodnotil na 70% na velikost M a já nakonec skončila u XS. To je taky důvod proč jsem zboží 2x musela vracet. Jinak za mě super. Děkuji a určitě to nebylo naposledy! :)

  23. Na stránkách je focený originál, ale přišel mi laciný fake. Nejenom že vypadá jinak, ale nemá ani cedulky jako orig. tričko z obchodu. Prostě trapas na entou!:) A je to škoda, stránky, apka i nákup jsou fajn. Bohužel ale nedoporučuji:)

    • lacné braky čo na západe nikto nechce ta to posúvajú sem na východ a sú k tomu predražené ako hovädo , tak ako je to aj s potravinami

KOMENTÁŘE

Napište komentář
Zde napište Vaše jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..